Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forumet flyttes til ny server


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker bare å la det gå en uke eller to til for å få testet med versjon 4.4. når det kommer. Om det fortsatt er tregt da så er jeg usikker på hva må gjøre. Jeg tror dette er spesifikt for slike ekstreme emner. Emner med 33000 poster hører ingen steds hjemme uansett.

F.eks. at man skriver Marshall Major osv i en monstertråd, med etterfølgende diskusjon om den--- om den hadde ligget for seg selv hadde det vært en boost for de som googler det.

 

Dette er typisk for emner som burde vært skilt ut kjapt i egne emner. Da deltar medlemmene..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, CastorFiber skrev:

Her ble jeg litt usikker. Litt for kryptisk det forrige innlegget for meg, men jeg er en enkel sjel i et usselt legeme.

Mente bare at nå er lasting av nytt innhold like tregt igjen. 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dagens småprat" tok nærmere et halvt minutt, "Hva hører du på nå" drøye 10 sekunder. Denne tråden kom med én gang.

Chrome, Win10, 100Mbit fiberlinje. Alt oppdatert.

Edit: Det å publisere en post tok også lang tid. 20-30sek.

Edit 2: Redigering av post gikk forholdsvis fort, både å åpne for redigering og å lagre den etterpå.

Endret av Duckling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Duckling skrev:

"Dagens småprat" tok nærmere et halvt minutt, "Hva hører du på nå" drøye 10 sekunder. Denne tråden kom med én gang.

Chrome, Win10, 100Mbit fiberlinje. Alt oppdatert.

Edit: Det å publisere en post tok også lang tid. 20-30sek.

Edit 2: Redigering av post gikk forholdsvis fort, både å åpne for redigering og å lagre den etterpå.

Jeg opplever mye av det samme, både på fiberlinje og 4G.

Aller tregest går det å publisere svar i tråder (ikke forsøkt å lage ny tråd enda etter flyttingen).

Meeen, alt fungerer jo. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå kommet en ny versjon av forumet - versjon 4.4

Den skal etter reklamen være kjappere.

Jeg har bedt tekniker om å oppgradere til siste versjon på mandagen, selv om vårt utseende ikke er kommet i ny drakt enda. Vi får klare oss med standard tema noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.