Gå til innhold
Kjell Iver

Forumet flyttes til ny server

Anbefalte innlegg

skjermbilde gn.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I samma slengen. Hvor blei det av de fine nybegynner kjøpe/setup guidene som lå ute på den gamle forsiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De jobber fortsatt med forumet.

Sitat

I'm very sorry for the inconvenience and delays. There is an inherent issue here that our developers will need to further investigate. We'll do our best to get this resolved as soon as possible. 

Jeg håper at de som klager og som er vanlige medlemmer også forstår at det er viktig at det støttes opp om driften. Mange legger ned mange timer med dugnadsinnsats som Moderatorer eller admin for å holde dette i gang, og mange støtter det med noen øre om dagen for å holde forumet på luften.

Har man dårlig råd så er det mulig å kjøpe Student for en hundrelapp i året - det er en helt ærlig sak i så fall. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
44 minutter siden, Kjell Iver skrev:

De jobber fortsatt med forumet.

Jeg håper at de som klager og som er vanlige medlemmer også forstår at det er viktig at det støttes opp om driften.

Får du gi deg. Forumet er ingenting uten medlemmer, uansett om de betaler eller ikke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
8 timer siden, Gubbe skrev:

Forumet er ingenting uten medlemmer, uansett om de betaler eller ikke. 

Man blir heller ikke medlem uten at det er et forum. Det henger nødvendigvis i sammen og ingen av delene er en selvfølge. 

Jeg har ikke fått noe mer svar på min supporthenvendelse som de jobber mer, men tar gjerne tilbakemelding om det fortsatt henger eller er tregt. Jeg klarte å fremprovosere en cloudfront error i går, så jeg håper de finner ut av det,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Next unread thread" er forsvunnet. (Den som er i bunnen av siden når man er inne i en tråd).

"Go to topic listing" er eneste som er der, til tross for at underforumet har flere tråder med ulest innehold.

Chrome på Win10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
19 minutter siden, Duckling skrev:

"Next unread thread" er forsvunnet. (Den som er i bunnen av siden når man er inne i en tråd).

"Go to topic listing" er eneste som er der, til tross for at underforumet har flere tråder med ulest innehold.

Chrome på Win10

Det var utrolig godt observert. Den knappen bruker jeg aldri.

Kanskje det var den som var kilden til trøbbelet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker den hele tiden, så observasjonen var ikke egentlig så utrolig imponerende. Merket fort at den ikke var der! Håper dog det kan ha vært til hjelp :) 

Endret av Duckling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagens småprat virket rimelig treig her, fremdeles. 

• Takker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK - jeg fikk en melding her - kan vi la det gå noen dager og se? Om noen opplever at det går sånn 20-30 sekunder på å åpne et emne så gi heller et signal

Hi,

I've added a fix that has sped up those larger topics.

I'll keep an eye on it for the next few days.

Thanks!

• Liker 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel egentlig ikke misfornøyd med noe, men nevner bare i forbifarten at det tok 9 sekunder å åpne "dagens gladsak". Det er strengt tatt ikke verdt noe som helst sånn alene, men da er det da nevnt. Har fiber.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, CastorFiber skrev:

Er vel egentlig ikke misfornøyd med noe, men nevner bare i forbifarten at det tok 9 sekunder å åpne "dagens gladsak". Det er strengt tatt ikke verdt noe som helst sånn alene, men da er det da nevnt. Har fiber.

Det har vært et tema at de tror at ØÆÅ i navnet på emnet kunne være problemet, men det er det jo ikke der. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nevne at jeg opplever at det tar lang tid å laste "ulest innhold". Rundt 20 sek. hvis det er en stund siden jeg har vært inne på siden. Uansett om det er fiber eller 4G. Uansett enhet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.