Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Victory V4 Duchess/Sheriff pre-amper


Griffin

Anbefalte innlegg

Noen som har testa disse pre-ampene fra Victory? Fikk ikke tid til å sjekke de når jeg var innom Falck rett før jul...

Det meste jeg finner av reviews er av folk som gjerne skal selge. Litt reviews fra folket er å foretrekke ☺️

Litt nysgjerrig på om jeg burde satt en Countess eller Sheriff i fx-loopen på Mini-Jubilee’n for å få den mer brukanes. Låter litt tynt på clean... burde kunne switches mellom clean og crunch via forbryteren og lead kanalen låter skikkelig tøft. 

Med en slik pre-amp så kan jeg få ytterligere to kanaler på ampen...

Så... noen som har sjekka de ut og vil dele litt erfaringer?

00A74082-2AB7-4F4C-8CE7-7991797F8D1F.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No... ser den, men samtidig så til dette bruket kunne jeg tenkt meg en veldig enkel interface jeg altså... men du sier noe... kunne jo testa Helix’n rett i returen bare for skøy ? Blir uansett ikke en løsning for Helix’n blir for stor og knotete med for mye valg...

1 time siden, space skrev:

Fikk brått litt unødvendig GAS! 

På den annen side. Den er større enn en Helix Stomp, nesten like dyr, og mange færre muligheter. Så spørs det hvordan det låter da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, space skrev:

Utrolig mange kule muligheter nå, så mye en skulle prøvd.

Ikke sant? Har prøvd å fortelle kona at jeg ikke har tid til dette småbarnslivet og at vi må bruke mindre penger på bleier (skifte sjeldnere/kjøpe rimeligere)... men fikk helt kontrabeskjed ?

  • Liker 1
  • Hehe 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.