Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kabinett, Marshall MX412


Anbefalte innlegg

Hei! :)

Skulle ha hatt ett Marshall kabinett til min Kemper med Poweramp. Men nå har jeg aldri prøvd noen kabinett før så vet ikke helt hva jeg skal ha. Det meste går i 80 talls rock'n roll og spiller i ett Gunsn tribute. Tenker da på Marshall.

Men hvilke Marshall kabinett er bra til mitt formål? Var en lokalt som skulle selge ett MX412. Er det bra greier? Hva er det verdt hvis tilstanden er bra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke prøvd MX serien, men ville nok heller satsa på et 1960 kabinett basert på det jeg har lest om MX. 
1960AV, med Marshalls V30 elementer burde vel passe deg bra :)

Evt. bestill deg et kabinett fra Zilla, å få det akkurat slik du ønsker det. Ikke er det veldig dyrt heller.
Jeg bestilte meg et Kempergrøntish kab derfra som jeg brukte med min Kemper. Riktignok et vertikalt 2x12 kabinett. Ble et lite fint stack det :)


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et HB 2x12 med V30. Det kosta vel også det samme som 2 V30 elementer løst.

Nå har jeg et Palmer 1x12 (fra gear4music) med G12H creamback i. Perfekt til mitt bruk. Har vurdert å kjøpe ett til og ha et EVM12L jeg har liggende i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.