Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rødvin sin samling


Rødvin

Anbefalte innlegg

Her er mine gitarer og bass. Fornøyd med samlingen, selv om det alltids er noen flere gitarer jeg har lyst på.

Gibson Les Paul Custom

3yGU8w7.jpg


Gibson Songwriter Deluxe Studio

iCdu3yH.jpg


Jackson KV1

I0ty7xp.jpg


Jackson KE1

hiJ66Nx.jpg


Jackson Rust In Peace 20th Anniversary Bass

jSXiqea.jpg


ESP KKV

tgrZ7RK.jpg


BC Rich Supreme Bich

p06047Q.jpg

Endret av Rødvin
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle gitarer jeg har eid opp gjennom tiden er de to jeg solgte til deg de to gitarene jeg angrer mest på at jeg har solgt, spesielt V-en. Veldig sjeldet at jeg ser en til salgs, og aldri til en grei pris. Har et håp om å eie en igjen en gang i fremtiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rødvin skrev:

Av alle gitarer jeg har eid opp gjennom tiden er de to jeg solgte til deg de to gitarene jeg angrer mest på at jeg har solgt, spesielt V-en. Veldig sjeldet at jeg ser en til salgs, og aldri til en grei pris. Har et håp om å eie en igjen en gang i fremtiden :)

Ja, den V'en var meget god den. Ble solgt for en altfor lav pris til Sverige :P Men men, gitarer kommer og går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Slashaxl skrev:

Ja, den V'en var meget god den. Ble solgt for en altfor lav pris til Sverige :P Men men, gitarer kommer og går :)

Ja, den var veldig lettspilt og låt bra.

Skal aldri si aldri, men tror kanskje jeg har klart å kurere GAS såpass at jeg ikke selger unna gitarer fordi jeg bare må ha den og den gitaren, så forhåpentligvis gjør jeg ikke slike dumme salg i fremtiden :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, kruneh skrev:

Kul samling! 

Megadeth-fokus her, KV1 ?

Takk :)

Ja, blitt fokus på Megadeth. Gamle helter for meg, spesielt Mustaine/Friedman/Ellefson/Menza-lineupen. Og alltid vært fan av Jackson, så da endte det opp slik :)

KV1 var siste tilskudd til samlingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.