Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har erfaring med Joyo PXL looper switchere?


Gmal

Anbefalte innlegg

Halla folkens, og god jul i stua?.

Etter at jeg begynte å gigge har jeg oppdaget behovet for å slå på/av flere pedaler i slengen. Altså har behovet for en looper/switcher meldt seg. Har kikket en del på youtube, og den som passer mitt behov best virker å være Joyo PXL Pro. Disse blir visstnok også solgt av Thomann under Harley Benton navnet. Har sett på både CM Octa Switch og div fra Moen, men nevnte sak fra Joyo passer både i henhold til specs, størrelse (viktig), og lommebok.

Eneste jeg er skeptisk til, er byggekvaliteten på dem. Derfor: Er det noen som har noen erfaringer og dele? Evt andre greier jeg bør se på? Trenger minst 8 loops, mulighet til å mute, og så smal som mulig. Lengde bør ikke noe særlig over  60 cm. Pris? tja... Så lite som mulig, men gidder ikke bruke penger på noe som varer i 3 mnd?.

Edit: Ooops! Glemte vel å skrive at jeg er avhengig av å kunne ha noen pedaler foran amp og noen i fx-loop.

Endret av Gmal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Var ikke mye respons på denne gitt?. Endte allikevel opp med å kjøpe en. Her følger en førsteinntrykks vurdering. 

Fikk enheten i posten. Kjøpte den ny fra danmusikk.no da ingen lokale kunne skaffe den innenfor rimelig tid  Var greit nok pakket, men de 1-2 dagene som firmaet reklamerte som leveringstid ble en uke.

Koblet enheten opp med syv pedaler. (Den har åtte looper.) Fire før amp, og tre i loopen. Denne versjonen har mulighet for å splitte slik, hvilket var grunnen til at jeg valgte den.

Så var det tid for programmering. Etter å ha sett denne videoen: 

Fikk det faktisk som en drøm. Skal sies at jeg ikke trengte å bruke noen  trigger-inputs da jeg bruker en JCM 800 2203. 

Alt i alt sitter jeg igjen med et godt førsteinntrykk. Skal prøve å følge opp denne tråden om noen issues dukker opp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.