Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til innkjøp av gitar og forsterker + dvs


Sinister

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, MartheyG skrev:

Planet Waves er good stuff, men du vil ha en mono-kabel, ikke stereo, slik som du linket til. 

Eks.: Den her er riktig: https://www.gitarhuset.no/produkter/rekvisita/kabler/planet-waves/planet-waves-pw-cgt-10-instrumentkabel-classic-3m-370704107050-p0000156481

 

Takk så mye! Den var jo veldig billig, og sikker på at det er bra kvalitet. For å oppklare det, så er det den jack-kabelen som skal fra gitaren til forsterkeren? Sikkert dumt spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sinister skrev:

Takk så mye! Den var jo veldig billig, og sikker på at det er bra kvalitet. For å oppklare det, så er det den jack-kabelen som skal fra gitaren til forsterkeren? Sikkert dumt spørsmål.

Fra gitar til forsterker, ja. Eventuelt, gitar til pedal og så en tilsvarende fra pedal til forsterker igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sinister skrev:

Det skal jeg høre etter om! FR er vel ikke det letteste å sette opp for en nybegynner akkurat.

Og billige Floyd trems funker heller dårlig . I tillegg er det vanskelig å justere på nut høyde . Spar deg for alt det maset til å begynne med . Kan forsåvidt låse Floyd enkelt i verste fall .

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schecter avenger synester gates

4 000,-

Selger en lite brukt Schecter gitar. Det som føleger med er en boss TU-3 tuner, Jack kabel og en reim. Original eske kan også følges med sammen med bagen. Pris kan diskuteres.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=117411173

 

Prut til 3500 ,-

Dette er vel en Korea laget Schecter ?  Fin pris for en helt bra gitar .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

Schecter avenger synester gates

4 000,-

Selger en lite brukt Schecter gitar. Det som føleger med er en boss TU-3 tuner, Jack kabel og en reim. Original eske kan også følges med sammen med bagen. Pris kan diskuteres.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=117411173

 

Prut til 3500 ,-

Dette er vel en Korea laget Schecter ?  Fin pris for en helt bra gitar .

Takk for tilbud! Holder du til rundt Trondheims-området? Hvis ikke må den sendes om du er behjelpelig med frakt av gitar og utstyr ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Det er ikke jeg som selger den .....bare linket til den da du lette etter slik type gitar , og den er bra priset med diverse utstyr .

Haha ja ser det nå? Skal ta kontakt iallefall, for den var ganske billig! Men om gitaren kommer fra Sør-Korea eller Indonesia, har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

De Koreanske er bedre kvalitet og dyrere  . Men den der tror jeg er nokså sikkert er Koreansk . Det er vel en av de dyrere Schecter gitarene ( unntatt USA hvis de lages lenger) ...

Bare spør om den er Indo eller Korea .

 

Er det noe jeg må være obs på når jeg kjøper brukte gitarer på Finn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.