Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

JCM Kabinett?


Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en Roland Cube 30 som jeg er veldig fornøyd med. Har inntrykk av at den også spiller høyere enn de fleste andre 30w øvingsforsterkere. På denne har du 8 forskjellige forsterkermodelleringer og 4 digitale effekter + delay eller reverb. Har ikke prøvd så mange andre, men den er hvertfall mye bedre enn 30w av marshall mg-serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de vil funke med 2x12 kabinettet' date=' men hvis du kun skal bruke oppsettet kun på hybelen, hvorfor ser du fortsatt på rør sluttrinn? [/quote']

Han gjør jo ikke det.. Rocktron Velocity 120 er et transistor sluttrinn..

2200 er vel en ganske grei pris, men du vil komme over bedre tilbud hvis du har tid til å lete litt. Jeg ga 2000kr for min velocity 300...

5000 for en preamp er vel litt drøyt.. Du bør kunne få en meget bra en av et annet merke for halvparten av den prisen..

Jeg ga under 1000kr inkl frakt fra USA for preampen min, men den er 14 år gammel og egner seg kun til å spille metal.

Jeg kan anbefale at du undersøker litt på rocktron, marshall, paevey osv. for å finne en preamp du liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de vil funke med 2x12 kabinettet' date=' men hvis du kun skal bruke oppsettet kun på hybelen' date=' hvorfor ser du fortsatt på rør sluttrinn? [/quote'']

Han gjør jo ikke det.. Rocktron Velocity 120 er et transistor sluttrinn..

2200 er vel en ganske grei pris, men du vil komme over bedre tilbud hvis du har tid til å lete litt. Jeg ga 2000kr for min velocity 300...

5000 for en preamp er vel litt drøyt.. Du bør kunne få en meget bra en av et annet merke for halvparten av den prisen..

Jeg ga under 1000kr inkl frakt fra USA for preampen min, men den er 14 år gammel og egner seg kun til å spille metal.

Jeg kan anbefale at du undersøker litt på rocktron, marshall, paevey osv. for å finne en preamp du liker.

Leste feil på den posten, trodde det var snakk om at mesa/boogien var en poweramp, men det var jo en preamp. my bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.