Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Norske DIY amp levrandører?


Anbefalte innlegg

Hei :)  Jeg vurderer å få bygget en spesifik type amp, å fant noen bra kits på mojotone, men ender jeg ikke opp med 25% av prisen i toll da? Det er jo bananas... Vet ikke helt hvordan toll priser fungerer men kanskje ting er billigere å sende fra naboland eller noe? Er det i det hele tatt noen norske sider som driver med amp kits? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Lawson said:

Hei :)  Jeg vurderer å få bygget en spesifik type amp, å fant noen bra kits på mojotone, men ender jeg ikke opp med 25% av prisen i toll da? Det er jo bananas... Vet ikke helt hvordan toll priser fungerer men kanskje ting er billigere å sende fra naboland eller noe? Er det i det hele tatt noen norske sider som driver med amp kits? 

Halloj ! 
'Vurderer å få bygget' ... Du tenkte mao ikke bygge selv ? 
Hvilken type amp tenker du på ? Og hvilke Mojotone kit så bra ut ? 

Du betaler jo 25% moms på varen+frakt + fortollingsgebyr på noen hundrelapper ... Lenge siden jeg bestilt ampkit eller noe tilsv nå, men jeg tipper frakt kommer på $150-200 et sted ? 
Blir jo uansett noen kroner før du har kitet hjemme ...

Er så vidt jeg vet ingen norske sjapper som selger kits/deler ... Hadde vel, som Troll nevner, uansett blitt enda dyrere siden butikken jo også må sitte igjen med noen kroner ... ;)


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som driver Musikding er en meget serviceinnstilt person, Klaus. Får alltid hjelp og svar. Kan høre med han ang frakt. Tror ikke jeg betalte spesielt mye da de sendes fra Tyskland. Kan lønne seg å kjøpe noen pedal bygg i samme slengen, samt annet elektronikk. Så får du bakt alt inn i en forsending. 

Jeg har en MadAmp A15 Deluxe. Den låter meeeget bra både med clean og vreng ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du et kit f.eks. i England, skal du egentlig ikke betale EU moms (19%) og dermed slipper du også norsk moms på Eu momsen. Men siden Norge er blitt en slags ensom outsider, er det ikke så mange butikker som gidder papirstyret. (før handlet f.eks tyskere i Tjekkia og Polen uten moms, men nå er det jo felles EU moms all over)

Har du tittet på Ampmaker i UK? Han leverer billge byggesett av god kvalitet, til hyggelige priser og uten moms til norske kunder. Følger opp med god kundeservice hvis du får problemer. Anbefales! Betalte ikke mye i frakt heller.

http://www.ampmaker.com/store/home.php

Her er en byggetråd jeg lagde i vinter da jeg byggde en 5 watter. https://forum.gitarnorge.no/topic/61349-forsterker-byggesett-fra-ampmaker/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.