Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Japansk Nebelung Riffmeister - halsprofil?


Alfi27

Anbefalte innlegg

Halla,

Etter å ha vært på evig søken etter en av disse, så har jeg ikke lyktes med å finne noen... Det vil si, jeg hadde sjansen til å kjøpe en hvit med P90 for noen år siden, men jeg røk på en R0 til 25 laken i stedet ?

Så da tenkte jeg å finne ut om det er verdt å fortsette å lete eller gi opp, og det vil bli bestemt av to ting: halsprofil og vekt. Vet ikke om noen som har eid en slik noen gang har lagt den på badevekta, men sånn omtrentlig fungerer greit og gjerne sammenligning med andre ting både i forhold til vekt og halsprofil. 

Det er hovedsaklig Japan-modellen jeg er interessert i å høre om, men spesielt i sammenligning med Japan-modellen kan det være interessant å høre om de nyere Koreaproduserte også! 

Og sist men ikke minst, hvis noen har en de vil selge eller kan peke meg i riktig retning til noen som selger, vil det bli enda mer verdsatt! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Tenkte at det var ikke vits i å starte noen ny tråd for et så relatert spørsmål: er det noen som har relativt bred erfaring med disse her, gjerne eid både Koreanske og Japanske varianter? Er naturligvis mest gira på en Japansk, men de er jo like sjeldne som den avskyelige snømannen. Er rett og slett litt keen på en Junior, gjerne uavhengig av/i tillegg til en Japansk med to pickups hvis jeg en dag skulle komme over det... Noen som har noen erfaringer å dele? Kan være hvilken som helst modell! 

Endret av Alfi27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt ein Riffmeister JR (ikkje Japan) og der var halsen alt for tynn (og smal??) for meg,så den blei solgt for litt siden. Hvis det @germaniumkid seier stemmer at det er tjukkere halser på riffmeisterene fra Japan så åpenbarer det seg ein GAS her som eg trudde var lagt død. Pokker også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.