Alfi27

[Selges] Epiphone LQ MIJ Les Paul Standard Goldtop

Anbefalte innlegg

Kommer helt garantert til å angre på dette, men da jeg fikk kloa i en gitar identisk til denne bortsett fra fargen så ønsker jeg litt mer variasjon i gitarsamlingen... Helt fantastisk bra Les Paul som er nærmere Gibson sin Custom Shop Historic-serie enn noen av dagens Gibson USA Les Pauler. Long tenon halsfeste, ABR-1 bridge, hals tilsvarende 50s style Gibson USA/60s Historic og lacquer-finish som jeg troor er nitro, men det er en liten mulighet for at det er akryl. Lakken er uansett sinnsykt tynn, og jeg fant ut at akryl kan faktisk krakelere så i praksis er det liten forskjell! Vekt er rett under 4 kg.

Gitaren kommer med et par med nickel covered Suhr Thornbuckers, som låter helt fantastisk bra og gir den "Tele on steroids" tonen som jeg sjeldent har hørt i Gibson-gitarer. Elektronikken er oppgradert til RS kit, en velkjent oppgradering som mange gjør selv på skikkelig high end Les Pauler. Den har fått gold reflector knobs også, siden de originale er laget for metriske potmeter.

Gitaren er lagt ut for salg i England/EU til £800, som tilsvarer 8800 kr med dagens kurs. Disse gitarene er helt vanvittig sjeldne, jeg har aldri sett en Goldtop til salgs på verdensbasis før denne dukka opp og jeg betalte over 12 000 kr for den inkl frakt fra Japan, moms, pickups osv.

Forumpris er 8000,- og den befinner seg utenfor Bryne fra den 7. Desember (hvis ikke noen kjøper den her først)! 

Skjult innhold - vennligst logg inn

Skjult innhold - vennligst logg inn/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=https://images.finncdn.no/dynamic/1280w/2018/11/vertical-5/26/2/134/869/772_1453872156.jpg&key=6c4c2fb5db51fa50b981243dd6d0956687642d43b453846afda94e06a2374f10" width="562" />

Endret av Alfi27

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive