Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppgradere til Cubase 10?


Sorg

Anbefalte innlegg

Kjøpte Cubase 9,5 i fjor og ser nå at de har kommet med 10. Noen som vurderer å oppgradere og vet om slike oppgraderinger er verdt prisen? Koster 935 å oppgradere. Spørsmålet er vel om man trenger all den nye funksjonaliteten og hvor mange endringer det faktisk er. Noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tanker:

jeg har Macintosh... nærmere bestemt en iMac 2011. Jeg har hatt Cubase Pro siden 4. Jeg kjører nå 7.5 og koster meg nesten 2k å oppdatere. Dersom jeg nå kjøper oppdateringen så har jeg summa summarum betalt for mer enn to fulle pro lisenser. Takk for lojaliteten lizzom.

«Fansen» sier det ikke er oppdatering, men oppgradering. Dette går jeg ikke med på... Å gå fra Cubase Artist til Pro er oppgradering.

Jeg kjører 7.5 fordi det fungerer og holder i bøtter og spann for meg... men om jeg oppdaterer iOS til Mojave så må jeg sikkert oppdatere (når Steinberg bestemmer seg for å støtte Mojave). Akkurat slik jeg måtte når jeg har oppdatert tidligere.

Så jeg lurer litt på om Steinberg har fått sin siste krone fra meg. For prisen for oppdateringen så kan jeg kjøpe meg Logic Pro X i stedet... så der er jeg... selger jeg lisensen min så koster det meg kanskje svært lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Blix skrev:

iMac 2011 er ikke kompatibel med Mojave, til opplysning... :)

Se der ja... :( 
Nu vel... da blir det masing på kona etterhvert... 
Ser jeg er på kanten av å kunne benytte meg av Logic også (OSX 10.12 Sierra)

Har ikke oppdatert på en stund pga. dette med Cubase sjø... det var med hjertet i halsen sist... men det gikk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.