Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Leo goes "blues/jazz"


leo

Anbefalte innlegg

Veldig bra dette her :)

Kunne likt å hørt det med litt mindre klang som Phoncible sa, men mye bra ideer ute og gikk.

Fint backingtrack og, hva er det - Band in a box eller noe annet? jeg kunne ikke fått et eksemplar kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Synes lyden bryter TOTALT med backingtracket:) Det samme gjelder forøvrig spillinga, hehe. Misforstå meg rett; du spiller veldig bra. Men det blir litt stilbrudd i mine øre, om jeg skal være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...kunne ikke vært mer enig angående stilbrudd og lydbrudd. Er foreløpig ganske dårlig på jazz-progresjoner, men jeg driver å lærer meg det, er veldig interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er interresert i fusion/jazzrock - gitarister, bør du høre på:

John Scofield

Steely Dan (Walter Becker, Larry carlton, Jay Graydon... )

Mike Stern

For å nevne noen. Dette er gutter som ikke er redde for å skru på vrengen - men som har sinnsykt oversikt også på jazztinga. Walter Becker=kongen av smak. Det samme gjelder scofield.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte dette sterkt :D

Hvilken skala er det du spiller i? Kunne alltid tenkt meg å spilt litt jazz men har ikke peiling på en slik skala :oops:

Likte den Andy Timmons greie meget godt! Men synes du roter mye når du begynner med vrengen! Men du spiller meget fint med clean! Digger den sangen, er så deili å høre han spille den!

Har du funnet backintracket på guitarbt.com?

Mitt 500 innlegg 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...den Andy Timmons greia er sånn ca 2 år gammel, og da hadde jeg ikke særlig god teknikk for å si d sånn. Mye rot ute og går på den.

Fant backingtracket på en side jeg ikke husker navnet på....

Takk for skryt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.