Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD: gammel kjenning(ish)!


Alfi27

Anbefalte innlegg

Skulle egentlig bare være en post i sist kjøpte musikkutstyr dette her, men det ble litt vel drøy fant jeg ut...
 
Ble en tur til Huddersfield (litt utenfor Leeds) i dag for å plukke opp en Marshall 2525H til grisepris; 5000,- helt splitter ny i eske! De hadde også tilhørende 2x12" til 2500, men det hadde jeg verken mulighet for å dra med eller plass til i heimen. Tok meg temmelig nøyaktig én tur ut døra med tungvekter'n under benken på første bildet, før jeg innså at det funker ikke med så svær amp når man ikke har bil (og har senebetennelse)?
 
Må si at jeg ble positivt overrasket over at man merker lite til forskjell i hestekrefter når man kjører loadbox, så bortsett fra at jeg nok aller helst skulle ønske at det var en 20-watt JCM800 så er det en ganske genial rig! Som jeg tror jeg selv har demonstrert her tidligere så er det ikke akkurat syke forskjeller på Jub og 800, heldigvis ?
 
9B7B02BA-3BE2-4B95-BCF5-80C8D3EC0975.thumb.jpeg.3d28ac1289dbc01fd93b7541ebd3fd1b.jpeg
 
 
Skikkelig moderne designer-rig, nesten på grensen til hipster dette vel?... Og ja, (mye) større pedalbrett er på vei ?
6FA281B7-3BA8-4745-9C9E-33E8A67AD9E3.thumb.jpeg.6e22f73caab1fec18961835b7f66ed46.jpeg
Endret av Alfi27
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Kossoff skrev:

Ahh... Jaja, kjipt at du måtte til Huddersfield da. Det er et møkkasted :P. Ganske kult å bo i Liverpool også! 

Ja det var egentlig ganske skuffende, Liverpool og Manchester er mye mer spennende! Har du bodd i disse trakter siden du er såpass kjent, eller er du bare bereist? ;) 

6 timer siden, Birk skrev:

Snerten sak, kunne godt tenkt meg å teste en slik selv :)

Snerten er ordet! De har gått ned ganske mye i pris nå, lurer på om det var Evenstad jeg så som selger for 7000. Overraskende lite å spare på ordinær utsalgspris i landet de blir produsert i egentlig, tror de ligger på 6500 normalt. Anbefales varmt å teste ut i hvertfall ?

5 timer siden, Endt skrev:

Kul sak! Hvordan er den i forhold til 2553en du hadde? 

Vanskelig å si, jeg brukte Torpedo Live med 2553 og nå har jeg Suhr Reactive Load, som utgjør større forskjell enn jeg trodde... Generelt føler jeg at denne er litt mer hissig og gainy, overraskende mye gain i den som fører til at boost/vrengpedalene blir litt overflødige sammenligna med 800, hvor de er ganske nødvendige selv om du kjører master på 10. 2553 fungerte også bedre med vrengpedaler, så det kan godt hende at det er en headroom-ting. :)

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Alfi27 said:

Ja det var egentlig ganske skuffende, Liverpool og Manchester er mye mer spennende! Har du bodd i disse trakter siden du er såpass kjent, eller er du bare bereist? ;) 

Ikke bodd, men vært veldig mye i Yorkshire og spesielt Leeds. Holder med Leeds da vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, MAa skrev:

Vi spilte i Liverpool for noen uker siden! :) Flott by!

Wow, så kult! Det skulle jeg ha visst om, hvor spilte dere? Og hva heter bandet? :) 

16 timer siden, Kossoff skrev:

Ikke bodd, men vært veldig mye i Yorkshire og spesielt Leeds. Holder med Leeds da vettu :)

Fikk nesten litt inntrykk av det ja, hehe! Prøvde å komme meg på Anfield i helga da de spilte mot Cardiff, da de alltid legger ut lokale billetter for £9 stykket mandagen før, men de forsvant fortere enn svint... Ikke noe veldig fotballfan egentlig, men det er jo en ganske heftig opplevelse om du er blodfan eller ikke. Har også såvidt fått med meg at det er Liverpool som troner i Premier League for øyeblikket, det er ganske nais ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Alfi27 skrev:

Wow, så kult! Det skulle jeg ha visst om, hvor spilte dere? Og hva heter bandet? :) 

Vi spilte først på Band on the Wall i Manchester, dagen etter på Frederiks i Liverpool. Skal si ifra neste gang vi drar over :)

Michael Aadal Group heter bandet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.