Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips om esker/etui til pedaler?


Sorg

Anbefalte innlegg

Har et liveoppsett hvor jeg bruker Fractal Audio AX8, en Mission Engineering volumpedal og Line 6 Relay G70 trådløst. Har alt i en liten trillekoffert. Ønsker å ha den trådløse senderen, G70, E-bow, etc i en eske som ligger sammen med AX8 i kofferten. Noen som har tips om solide etui/esker som likevel ikke veier mye og som egner seg til å oppbevare disse tingene i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monter alt på et pedalbrett som kommer med enten softcase eller flightcase? Det slår meg som den mest robuste løsningen, og ikke minst den enkleste å pakke opp og ned og rigge til. Ebow og sender kan du plassere i en egnet mindre boks eller bag og legge nedi sammen med brettet, eller kanskje baggen til brettet har en egen lomme i front.

Endret av Naigewron
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.11.2018 den 9.44, Naigewron skrev:

Monter alt på et pedalbrett som kommer med enten softcase eller flightcase? Det slår meg som den mest robuste løsningen, og ikke minst den enkleste å pakke opp og ned og rigge til. Ebow og sender kan du plassere i en egnet mindre boks eller bag og legge nedi sammen med brettet, eller kanskje baggen til brettet har en egen lomme i front.

Hadde faktisk en veldig god pedalbrettløsning som ble custom made, men det ble altfor digert og tungt. Veldig upraktisk på fly.. AX8 er jo ganske stor fra før som du vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2018 den 13.39, andreasf skrev:

Hvor i landet holder du til da? Jeg har en stabel med skumplast liggende på jobb (Oslo) som skal kastes, type polstring til EDB-komponenter som sendes i posten. 12 stk på ca 20x15x4 cm på øyemål.

Bor sentralt i Oslo. Er denne stor nok for Ax8?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.