Gå til innhold
  • Bli medlem
Duckling

[Selges] Squier Jim Root Tele-partso i deler

Anbefalte innlegg

Hei. Lodder stemningen for en partso-tele:

Squier Jim Root Tele kropp - heltre mahogny, matt svart, HH, ikke noe plekterbrett, fast bro. Skråskjært og avrundet hel for enklere tilgang til høyere bånd. I det hele tatt en bra telekropp! Mye skruehull til diverse som var ganske skjevt, så alt dette er plugget igjen med tannpirkere og trelim, men ikke borret opp på nytt.

WD Music Replacement Vintage 21 fret Telecaster Maple Neck - ikke borret hull for feste til kropp, 10mm hull for stemmeskruer. Billig hals, men føles OK sett bort fra litt båndskjegg. Tror jeg også har en Tusq nut som kan følge med.

Alt av hardware og elektronikk følger med, utenom pickups. Tror jeg har en bridge fra en Ibanez hollowbody og en neck fra en Epi SG som kan følge med om ønskelig. Vintage stemmeskruer, følger med bøssinger for montering i 10mm hull.

Selges da jeg ikke finner tiden til å faktisk montere dette sammen, så da er det bedre å kvitte seg med det og heller skaffe en gitar som kan brukes. Med andre ord er det aktuelt å bytte mot en faktisk sammensatt gitar. Skal brukes til øving hjemme, så det meste kan være av interesse, men fortrinnsvis med minst mulig mellomlegg fra min side.

Pris på dette er jeg veldig usikker på, men rundt 2500 er vel kanskje ikke helt på bærtur? Befinner seg i Horten, Vestfold og kan inspiseres/testes her. Eventuelt har jeg stort sett god erfaring med Posten.

Bilder kommer hvis interesse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen interesse? Kropp m/hardware/elektronikk og Hals med nut/stemmeskruer/bøssinger kan selges hver for seg. Stemmeskruene er for øvrig fra en Squier Classic Vibe.

Kom med bud :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.