Web Analytics
Jump to content

Ny gitar. Trenger inspirasjon

Soundmannen

Recommended Posts

Heisann! :)

har lagt ut min Gibson Les Paul VOS R8 for salg da jeg vurderer ny gitar. Den ble rett og slett for mye for meg og har konkludert at jeg liker bedre tynnere hals. Det nermeste jeg har prøvd og sitter godt i fingrene mine er faktisk ESP LTD MH1000. Har fundert litt på Mayones Regius Pro 6 men har aldri fått prøvd en. 

Noen ideer? 

Det er sikkert mulig å gjøre noen gode deal på ESP Horizon, har sett en del gode eksemplarer på finn i det siste. Ellers lå det en ganske kul Caparison Dellinger til salgs nylig. Er du tålmodig så dukker de opp i ny og ny. 

Har du fortsatt lyst på Les Paul, så er det ganske tynne slim tapered halser på Classic. 

Min ESP Eclipse II har igjen noe tynnere og litt rundere hals enn Classic. Kroppen er slankere og gitaren låter veldig fint til de meste. 

Ellers, har du lyst å slå på stortrommen, så er nok Mayones et ypperlig valg, eventuelt en Music Man JP6 eller tilsvarende. Mange alternativer, forskjellige priser. 

Edited by Troll
  • Like 1

• 2 weeks later...
11 hours ago, Soundmannen said:

https://www.flickr.com/photos/160392652@N07/shares/q02j29

Beste jeg får til :) når jeg limpe inn URL i vedlegget, ble den bare rød :)

Du må ha URL til selve bildet, ikke bare siden bildet vises på. Altså en URL som slutter på .jpg, .png e.l.

Meget pen gitar!

Edited by Naigewron

8 timer siden, Naigewron skrev:

Du må ha URL til selve bildet, ikke bare siden bildet vises på. Altså en URL som slutter på .jpg, .png e.l.

Meget pen gitar!

Takk! :)

finner ikke det i flickr appen. Når jeg trygger del, så har jeg bare ett alternativ til URL. Og det er den linken jeg har delt :o