Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson LP Custom halsbrudd


xshorteyx

Anbefalte innlegg

22 hours ago, Audun said:

Da er vel dette en `57 reissue Les Paul Custom fra Custom Shop, og derav Historic kasse. Da blir nok verdien potensielt en del høyere, men jeg har lite kunnskap om Historic LP Customs. Har du COA til gitaren?

Har ikke COA nei :S 

Edit: Sendt dem en mail med serienr

Endret av xshorteyx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, xshorteyx skrev:

Har ikke COA nei :S 

Som Pledrik sier, kan du jo prøve en epost til Gibson, men jeg erindrer å ha lest at de ikke utsteder nye sertifikater lengre, men jeg kan ta feil. Får du de til å bekrefte på epost, er det jo uansett noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra Gibson idag. Tatt et screenshot, vet ikke om jeg ble så mye klokere på det ?

Her er foresten no småbilder også. Halsbruddet er ordnet såpass bra att jeg sliter med å finne det omtrent ?

De her bilda ble tatt av tidligere eier da. Gitaren er ikke fult så støvette lenger ;) (Kremt, overse confidentiality notice)

 

mail fra gibson.jpg

neckjoin.cracked earlier.jpg

front.head.jpg

Body.jpg

Body.jpg

neck.jpg

Endret av xshorteyx
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, arneK skrev:

Nei, det går bra.

 

1 time siden, elektronaut skrev:

Eneste baksiden jeg har merket er at stopbar blir litt stygg etterhvert. Og så synes jeg å minnes det er litt plagsomt å få til med Ernie Ball-strenger.

Ok, så de tåler den ekstra påkjenningen regner jeg med. Eller er det slik som @Truckstop Chuckie nevner at den ekstra strenglengden gir mindre press?

Endret av JMossige
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på at du skrur stopbar helt ned hvis du vil prøve. For min del synes jeg det litt lengre spennet og litt mindre press over brua gjør gitaren enda mer lettspilt. Lydmessig ver jeg ikke om det utgjør særlig merkbar forskjell.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.