Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

seriekoble powersupplyes


Anbefalte innlegg

Hepp.

Holder på å setter opp patchpanel i fronten av Pedaltrain Pro brettet.

I den forbindelse tenker jeg å få til et Powercon inntak på panelet. Bak der så skal det loddes på en PSU patch. Spørsmålet er om det går an å koble i serie 2 stk PSUèr ??

Kan kanskje låte litt kleint ut , men jeg spør allikevel.

Ja jeg vet om andre muligheter , så spørsmålet står alene  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår spørsmålet ditt riktig så er svaret nei... de må koples i parallell... og igjen om jeg forstår deg riktig så få noen med peiling på elektrisitet til å se over før du tar dette i bruk (iom at du spør mener jeg).

Jeh forstår det dithen at du vil kople en boks slik at ett støpsel gir mat til to strømforsyninger... det vil være unaturlig å kople dette i serie så det er godt mulig du tenker riktig, men spør feil ☺️

Hvis jeg ikke har forstått deg riktig så vennligst se bort ifra mitt svar ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Inntak strøm -> PSU 1->PSU 2 . Begge PSUene gir seffless strøm til alle pedalene.

Det blir vel sikkert parallell kobling ift riktig termologi :)

Det finnes muligens ferdig løsninger for det jeg prøver på , men liker å holde på å syssle selv.

iom at det er 230V inn til brettet så er jeg nøye på at det skal være forskiftsmessig gjort. Uten tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Æljen skrev:

Hvis du mener ett inntak på pedalbrettet for å forsyne 2 PSU's så ja det går.
Noen strømforsyninger har egen utgang for å koble flere enheter sammen slik at du unngår å ha flere strømkabler til brettet.

voodoolab-pedal-power-2-plus-pedal-power-2-230v_p.jpg

Mener å ha sett det der ja. Bare å få laget en strømpatch fra Powercon -> PSU 1 . Det burde la seg gjøre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.