Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dårlig Fender QC!! Litt hjelp her !


Tarzan

Anbefalte innlegg

Bestillte meg en kjeller strat fra en velkjent online guitar pusher. En fender Player Mex strat. Gitarn spiller og låter knallbra, men i dagslys idag ser jeg noe helt hårreisende.. ser ut som knivkutt rett ved siden av bånda! What gives? Dette er nesten på alle bånd i større eller mindre grad.. Hadde dere returnert? Er jo ikke noe dyr gitar,men jeg har ikke sett dette på billigere gitarer heller...??IMG_20181013_123929.thumb.jpg.90eed0c0b6cc287ddb6dd02532859606.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skullkrusher skrev:

Hmm, det spørs jo hvor mye det irriterer deg. Samtidig ødelegger det nok bruktverdien av gitaren om du skal selge den. Jeg hadde nok levert den inn igjen. Tror ikke jeg hadde klart å overse noe slikt, så jeg hadde nok irritert meg over det hver gang jeg spilte på den.

Er jo akkurat det..jeg tror jeg vil irritere meg grønn...men hvordan har det skjedd mon tro?? Ser for meg de har maskert bånda med maskerings tape for så å skjære det til med stanley kniv eller no??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tarzan skrev:

Bestillte meg en kjeller strat fra en velkjent online guitar pusher. En fender Player Mex strat. Gitarn spiller og låter knallbra, men i dagslys idag ser jeg noe helt hårreisende.. ser ut som knivkutt rett ved siden av bånda! What gives? Dette er nesten på alle bånd i større eller mindre grad.. Hadde dere returnert? Er jo ikke noe dyr gitar,men jeg har ikke sett dette på billigere gitarer heller...??IMG_20181013_123929.thumb.jpg.90eed0c0b6cc287ddb6dd02532859606.jpg

Synes det er lite tillitsvekkende at sånt går igjennom kvalitetskontrollen da. Selvsagt skal man klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Ser ut som det er akkurat samme på min '98 Vaughan Mex Strat, og på min '08 Classic Player Tele. Begge med lønn gripebrett. For å være ærlig har jeg ikke lagt merke til det før nå, og det har ikke gjort meg en døyt, og kommer ikke til å gjøre det heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra det folk skriver på nett om Fender så installereres bånd først , så lakkes alt inklusive bånd . Så fjernes noe av lakken fra bånda etterpå .

Her har de vel tatt i litt hardt for på USA Fender jeg har sett er det ofte noe lakk på sidene av bånda , men de pleier vel ikke bruke barberblad/kniv som her .

Det er nok han Pedro nede i Mexico fabrikken som er litt sløv etter en hard helg med puta s og tequila . :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Audun skrev:

Hmm. Ser ut som det er akkurat samme på min '98 Vaughan Mex Strat, og på min '08 Classic Player Tele. Begge med lønn gripebrett. For å være ærlig har jeg ikke lagt merke til det før nå, og det har ikke gjort meg en døyt, og kommer ikke til å gjøre det heller.

Neida,men hadde du selv ikke klaget om du oppdaget det da gitaren var ny? Er jo ingenting å si på spillbarheten, å hadde jeg kjøpt den brukt hadde jeg ikke brydd meg. Men den er ny. Jeg kjøper ikke en ny bil med bulk i den... uansett prisklasse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel bare om du får noe bedre ...i butikk kan en jo sjekke gitaren før en kjøper , og lett levere inn / få fikset etc .

Eneste nye Mex jeg har en en FSR Antigua Limited edition Strat...kikket på den og den er mye penere gjort enn din . Men da de laget kun 380 stk av disse , så sjekket de muligens disse noe bedre enn de "vanlige" . Denne er faktisk penere arbeid gjort på enn en del USA Fender jeg har sett .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.