Gå til innhold
Lejs

steve vai billetter

Anbefalte innlegg

ser det er noen få billetter igjen, men så er jeg ikke 18 år enda....... kommer man inn med en voksen? 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det men eneste måten å få svar på det er å ringe Rockefeller

og høre. Spør om det er ok hvis din far eller mor er med f.eks

Problemet er vel at det er alkoholservering og da kan de ikke slippe

deg inn selv om det hadde vært Kong Harald som du var i følge med :wink:

Du får glede deg til mulige nye Vai DVD'er som kommer.

Det kommer muligens en ny G3 DVD fra Japan med Satriani, Vai og

Petrucci.

Så komme Vai med ny live DVD fra denne turneen.

De filmet også under de to nylige konsertene med orkester i Nederland

så muligens kan dette komme som en egen eller som bonus materiale

på live DVD'en.

Han dukker sikkert opp igjen om noen år så da er du kanskje 18.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

G3 Satriani, Vai, Petrucci kommer til høsten. Det er ihvertfall det som er planlagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
G3 Satriani, Vai, Petrucci kommer til høsten. Det er ihvertfall det som er planlagt.

Å gjett om jeg gleder meg! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har hørt at hvis du kommer med verge på over 25 år som ikke nyter alkohol, så kan du komme inn hvis du er yngre en 18 år.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt det der med 18 år aldersgrense. Jeg måtte sitte hjemme når han vare her på Sex & religion turneen. Er ikke spes morsomt, men jeg har jo fått med meg mannen et par ganger senere. Tror jeg skimtes på live at Astoria DVD'n hvis man ser godt nok... ;)

Har også handlet inne EVO premium experienca package. Noen flere her som har det??? Tenke muligens å ha en liten Vai fest kvelden før konserten....

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kjipt det der med 18 år aldersgrense. Jeg måtte sitte hjemme når han vare her på Sex & religion turneen. Er ikke spes morsomt, men jeg har jo fått med meg mannen et par ganger senere. Tror jeg skimtes på live at Astoria DVD'n hvis man ser godt nok... ;)

Har også handlet inne EVO premium experienca package. Noen flere her som har det??? Tenke muligens å ha en liten Vai fest kvelden før konserten....

M

Euphor, Onizuka og jeg har EVO Premium Experience... Muligens flere. Sjekk "Konserter". Der er et tema angpende Vai konserten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

M

Euphor, Onizuka og jeg har EVO Premium Experience... Muligens flere. Sjekk "Konserter". Der er et tema angpende Vai konserten.

Hvis dama til Greasy kommer, så kommer jeg. Så kan vi snakke Kina! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.... Hva er det jeg leser...?? Erru keen på dama mi? Det finnes her to alternativer. Enten så er ho i Kina, eller så er ho i Trondheim. La meg tenke litt til. Det finnes tre alternativer. Det siste er jo seff her i Oslo hos meg... :D

Tror ikke ho skal være med på konserten, men det kan jo hende ho er med på lørdagsfesten hvis det blir noe....

M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann.... Hva er det jeg leser...?? Erru keen på dama mi? Det finnes her to alternativer. Enten så er ho i Kina, eller så er ho i Trondheim. La meg tenke litt til. Det finnes tre alternativer. Det siste er jo seff her i Oslo hos meg... :D

Tror ikke ho skal være med på konserten, men det kan jo hende ho er med på lørdagsfesten hvis det blir noe....

M

Er vel ikke keen på dama di, holder meg til voksne folk skjønner'u! ;) Har forresten nok dame selv, trenger ikke keene (?) etter andres damer. Søring? Nei takk! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.