Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NAD: EVH 5150 III 6L6


Affen

Anbefalte innlegg

Måtte slå til på 30% off på gitarhuset. EVH 5150 III 50W med 6L6 røyr.
Bare fått prøvd 20 min hjemme med og uten attenuator, men flate så det låter da!

En ting, er det vanlig med ganske høy "poppelyd" når man bytter kanal med fotbryteren? Fulgte med 2 stk høyttalerkabler så regnet med en av dem var til den.

Capture.PNG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, jonta said:

Gratulerer! Set fin ut. Hvordan er clean lyd? Du ville ikke heller ha 15 watter'n da? Er det Peavey som lager disse?

Hadde 15 watter`n. Fin den men en kanal for lite :) Ganske så brukbar clean lyd vil jeg si, men bruker en Boss BC2 for litt Vox chime når jeg spiller clean.
Fender som lager disse

Endret av Affen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Affen skrev:

Hadde 15 watter`n. Fin den men en kanal for lite :) Ganske så brukbar clean lyd vil jeg si, men bruker en Boss BC2 for litt Vox chime når jeg spiller clean.
Fender som lager disse

Aha, tre kanaler, ja. Det er kjekt.

Og masse preamprør ser jeg, er det for fem-seks gain trinn, som sin navnebror fra Peavey. Eller er det for å få mer uavhengige kanaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, jonta said:

Aha, tre kanaler, ja. Det er kjekt.

Og masse preamprør ser jeg, er det for fem-seks gain trinn, som sin navnebror fra Peavey. Eller er det for å få mer uavhengige kanaler?

Aner ikke, er ikke så teknisk av meg. Hadde LBXi før, fin men savnet clean kanal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.