Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny merkelig skapning fra Askret


Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Sugardaddy65 skrev:

Du kunne HS / HH  oppsett og - bucker i bridge og en singelcoil ( eller en P90 ) i neck .

Kan du ikke lime en plastplate under området der pickups skal stå  for å forsterke der ?

Det blir nok SSS på denne, til tross for mange gode forslag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det går ikke så fort med denne... I dag var været så bra at jeg kunne ta den ut for å smøre på et par lag med epoxy / grunning. Noe skikkelig klissete svineri å jobbe med... Kan lakkere rett på dette. Bildet viser første strøk!

IMG_1283.JPG

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå er den nesten ferdig! Mangler bare å montere lys i kroppen!
Den har nå stått med strenger på og blitt brukt litt i 3-4 uker. Den holder formen og alt ser veldig bra ut.
Og det er helt ok lyd i den, selv med de billige no-name pickuper som er på. Og for dere som er opptatt av tone-wood, den klinger veldig godt akustisk også!

DSC04453.JPG

DSC04454.JPG

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meg som har printet den, aner ikke hva slags utstyr vedkommende har. Har ikke målene, men du kan jo se på bildene for å anslå størrelsene. Gitaren har Strat størrelse cirka. Eller du kan gå på Facebook @The3Dmill.com , den ligger ute på den siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Her er den i action med bandet Ekstremt Billig Øl, konsert i går kveld. Hardtslående gitarist (ikke meg, men svigersønn..) Den funket den og reddet kvelden etter at fire strenger røyk på hovedgitaren.. Han brukte også min Blackstar HT Studio 20 amp, også den leverte, mikker opp da....

2018-12-27 23.14.19.jpg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering her!
Vi var endel som var skeptiske til plastikk gitar, jeg også.. Noen var ganske sikre på at dette var dødfødt! Men konkludert etter mye spilling og testing live: Dette funker! Ikke nødvendig med tre inni kroppen for å få den stabil og sterk

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.