Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

LP Faded - nytt liv


Anbefalte innlegg

Endelig alle deler i hus og mulig å fullføre verket!
Likte gitaren såpass godt at jeg spanderte på meg Faber Tonelock bridge og conversion studs, som jeg har god erfaring med tidligere. Studsa er av bedre stål og går rett i de hullene som allerede er i kroppen med Nashville stolen. Dog måtte jeg bore 1/2 cm. dypere. 
Oversadel er filt og justert, pickupene er justert og skumgummi lagt innunder, truss rod justert, intonasjonen justert og plastikk fra Crazyparts er montert.
Ble mye bedre enn den guggerosa originalplasten.  Bindingen får jeg vel leve med, selv om den gjerne skulle vært litt blekere.
All ny hardware fikk et lite saltsyre (damp-) bad og/eller litt blåningsvæske, for å matche resten.

Må bare si at det låter eksepsjonelt bra og den er en fryd å spille på. Ikke helt på høyde med en god Historic, men søren ikke langt unna, med tanke på at det skiller rundt 20 000,- i bruktverdi. Klart bedre enn noen Std. eller Traditional jeg har testet.

En keeper...
Trur eg ?
 

IMG_3398.jpg

IMG_3401.jpg

IMG_3402.jpg

IMG_3403.jpg

IMG_3404.jpg

IMG_3405.jpg

IMG_3406.jpg

IMG_3407.jpg

IMG_3408.jpg

IMG_3409.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før noen her går bananas og henger ut både annonsen og annonsøren på "beste og verste..." siden, så kan jeg jo komme i forkjøpet og si at jeg har uoppfordret bud på 15000,- på denne og har annonsert til min minstepris 16500,-. Bare for å si at prisen ikke er tatt helt ut av løse lufta :)
Kan absolutt fortsatt hende det er en keeper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.