Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalinger på digital delay


ErikKlæptn

Anbefalte innlegg

Flight Time er kjempelett å bruke, null problem dèt. MEN, helt ubrukelig om du vil skifte parameter på noe fort, håpløst interface sånn sett.

 

På den kommende stereo delayen dere har de heldigvis fått på noen knotter.

C4hV1vn.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blix skrev:

Flight Time er kjempelett å bruke, null problem dèt. MEN, helt ubrukelig om du vil skifte parameter på noe fort, håpløst interface sånn sett.

 

På den kommende stereo delayen dere har de heldigvis fått på noen knotter.

C4hV1vn.jpg

 

Hmm... ukjent problemstilling... hvor fort trenger du egentlig knote rundt på innstillinger? ?

At den ikke har stereo er større minus IMHO... og i så måte positivt at de vil tilby det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutes ago, Griffin said:

Hmm... ukjent problemstilling... hvor fort trenger du egentlig knote rundt på innstillinger? 1f914.png

At den ikke har stereo er større minus IMHO... og i så måte positivt at de vil tilby det... 

Å ha delaytid og mix lett tilgjengelig er ihvertfall et must for min del. :)

Knotete interface, men så jækla kult! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg tror ikke at du får mer delay for penger enn Boss-DD20. Jeg har hatt mange delay pedaler, men den gamle DD20 blir fra år til år, hvis ikke hele tiden på pedalbretett da sikkert ligger i skuffen. Du bør vurdere også T-Rex Replica delay, en veldig fin delay pedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, zed skrev:

Jeg tror ikke at du får mer delay for penger enn Boss-DD20. Jeg har hatt mange delay pedaler, men den gamle DD20 blir fra år til år, hvis ikke hele tiden på pedalbretett da sikkert ligger i skuffen. Du bør vurdere også T-Rex Replica delay, en veldig fin delay pedal.

Har Boss DD20 litt i kikkerten faktisk, så interessant at du nevner det?

Satt forleden å leste litt om Trex replica, men blir ikke klok på om denne er en analog eller digital delay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Blix skrev:

Replica er digital ja.

Aha! Takk for oppklaringen!?

Ser det er flere pedaler som nevnes under digital delay hos forhandlere, men når du leser omtalen så nevnes det kun pedalens fantastiske egenskaper som analog delay. Jeg synes dette er litt forvirrende, men antar at mange «analoge» pedaler er digital i bunn og har noen form for kontroll som fjerner denne mye omtalte analoge varmen og decay greia og gjør den ren digital?

Endret av ErikKlæptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Griffin said:

Free the Tone og Empress sine f.eks bevarer vel det analoge signalet men legger til ett prosessert digitalt signal... altså delayene er digitale... mener jeg å huske å ha lest.

Jepp, de aller fleste digitale gjør det samme, storparten har "analog dry".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sugardaddy65 skrev:

 Kjøpte denne for en tusenlapp , men den er vel ikke overhodet ikke "innafor" forstår jeg . Jeg liker EH fra gamle dager.....

47227867_1734619183308904_25205709772140

Har denne mulighet for ren digital delay(?) så er den absolutt innafor! Ehx er i min bok et bra merke. Ser de kommer med en ny og større utgave av canyon, er med på lista mi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roland SDE3000 er vel noe av det beste av digitale delayer for gitar!

Dukker opp brukt innimellom.

Brukte de back in the rack-days. Litt støy, men lyden!?

Har enda ikke hørt en pedal matche tc2290 som jeg mener er as good as it gets (Men dyyr!)

Nå skal det sies at jeg ikke har hørt de siste boutique delayene som nevnes her som Free the tone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.