olav2018

Stakset Custom Super strat

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som er intressert å kjøpe en Stakset strat fra meg, her er link til finn siden :)

Skjult innhold - vennligst logg inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hovedgitaren min i minst 15år denne.

Vært gjennglemt etter konsert i Nederland, glemt igjen på tog etpar ganger..Hadde 9 liv😜

Mange gigs og studiojobber, the memories! Ble bare solgt fordi Tyleren min gjorde andre gitarer overflødige.

Håper den får et nytt godt hjem🤗

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, den er tatt godt vare på.

Den gikk i scenegulvet med et brak engang og det ble slått ut en bit av treverket, men den er limt inn igjen og lakket over.

Kan sees, men ikke stygt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen, jeg har ikke råd til å gas'e på denna nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gitaren har blitt tatt veldig god vare på :) Kjøpte den fra Debris for ca.2 år siden, men jeg ble aldri venn med halsen.Er vel en som liker wizard halser :)

Her er noen flere bilder

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel hals og kropp fra Warmoth på de aller fleste gitarene fra Stakset. Just sayin'.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Herr Debris bare tror at han liker slike halser. Han prøver igjen og igjen, og finner ut at det faktisk ikke fortsatt stemmer. Det var enkelt for meg i ganske mange år, både når det gjelder kjøp og salg. :)
Hvem som har gått i pluss, vet jeg ikke, men ingen av oss har blitt rike av gitarbyttingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde nok vært det hvis det hadde vært "deal of the century"! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meget trege tider for gitarsalg på Finn nå for tiden med noen få unntak . Det har gått jevnt og trutt nedover de siste 4-5årene jeg har fulgt med . Greit prisa LP med bra annonser blir solgt . Mer ukjente merker er stort sett tungsolgt .

Annonsen din kan bedres en del . Skriv  hvor den er laget og litt info/historie om Stakset merket .

Nærbilder av headstock foran og bak - neckplate - bånd - tremelo- pickups etc. . Mange kjøper ikke en gammel gitar uten å vite mer om tilstand , da mange eldre gitarer ofte er i dårlig stand . Og mange kan ikke fikse selv , og da blir det dyrt å levere til en gitardoktor .

Husk en annonse skal informere og friste potensielle kjøpere ,  og bra bilder selger varen .

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah! Ekte Stakset gitar! Husker disse!😃

Edgar Stakset drev ei lita giarsjappe her på Steinkjer på 90-tallet. Lagde gode og svært solide gitarer på verkstedet sitt bakerst i lokalet. Kan stemme at han brukte en del warmoth deler, men mener huske at mye var laget lokalt også. Var innom ofte og kikka. Hyggelig fyr, lot oss tenåringene teste det som fantes av gitarer der. Fyren måtte lide seg gjennom mye elendige riff😂

Stakset gitarene kostet en god del over det vi snørrhvalpene hadde råd til, men han hadde mye annet. Kjøpte for min del min første gitar, en Squire Strat, av han😊

Desverre så var vel ikke markedet for en sånn type nisjebutikk tilstede på et så lite sted som Steinkjer, så han la ned etter noen år. Tror han fortsatt bygger gitarer hjemme på sitt private verksted.

Endret av ErikKlæptn
  • Liker 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive