Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips til strømforsyning til pedalbrett


Håvard Dyngeland

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å bygge mitt første ordentlige pedalbrett og har syv pedaler og vil gjerne ha mulighet til å ha fler og bytte ut. Jeg trenger en strømforsyning som ikke støyer og har mange utganger. Jeg er litt bekymret for om mA blir for lite så litt tips der også ville vært bra. Noen gode tips. Jeg er villig til å bruke litt penger for å få ordentlig kvalitet.

Skriv gjerne tips om ting jeg bør tenke på.

Har: 

hall of fame 2, Friedman Be-od, Nova delay ib modifide, Ocd, Jackson audio Prism, Volum pedal, boss superchorus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjempeerfaring med Decibel Eleven, Cioks og Voodoo Lab i alle fall.

Du trenger ikke *nødvendigvis* en utgang per pedal. De aller fleste digitale pedaler kan fint daisychaines med andre digitale pedaler, og det samme gjelder analoge pedaler, med mulig unntak av fuzz og wah.

Jeg har mine tre overdrives pluss kompressoren koblet til samme output på min Voodoo Lab Pedal Power 4x4, og jeg har en Strymon Flint og en Boss RV-6 koblet sammen fra et annet uttak. Null problemer. Derimot har jeg en Kort Pitchblack Mini tuner som nekter å daisychaines med noen andre pedaler - Det blir bare støy. Så du må muligens eksperimentere litt, men som oftest kan du slippe unna med færre utganger enn antall pedaler. Jeg kjører 13 pedaler fra en strømforsyning med åtte utganger.

Endret av Naigewron
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.