Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rip Foily


slabben

Anbefalte innlegg

NMJA :)

Jeg og mitt enmannsband heter nå for tiden "Rip Foily"

Har ingen bandmedlemmer for tiden.

Navnet var det faktisk en i det gamle bandet som fant på, og jeg syns det var bra så jeg har holdt på den.

Men det var da på tide at jeg fikk opp noe her.

Akkurat nå for tiden er det veldig useriøst, men allikevel litt seriøst :P

Har ikke tenkt å gi slipp på det. Men grunnet en del stasj så venter jeg en liten stund med å komme skikkelig igang. Tenkte jeg bare skulle si ifra heheh :mrgreen:

Inspirasjonen kan man vel mest si er Bigbang da siden jeg har laget en del riff som man kan si "ligner"..

Men gitarlærern min sa at de igjen var litt inspirert av Hendrix. (han har hørt en sang :P ) Men jeg syns Hendrix var rå så det gjør ikke noe...

Så når jeg skaffer forsterker må jeg bare skaffe ordentlig lyd hihi.

Ja det var egentlig alt for nå. Kanskje jeg til og med lager en side engang. Skal bare se om jeg får gjort noe med www.gitarnorge.com først, siden vi ikke har funnet noen andre ;)

- :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh

njaa. Får ikke lagt opp noe i nåtid. Har ikke harddisk og diverse stasj som gjør at jeg kan ta opptak opp til pc'en min. Men seff når den tid kommer skal jeg legge ut et par samples :)

er faktisk ganske fornøyd med et jeg har jobbet på nå i det siste. Bare sliter litt med slutten på den. Den er heller ikke så bigbang tror jeg.

Men første "prosjekt" er vel å få covret Long Distance Man og spilt den inn på pc :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.