Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitarshow, med fokus på utstyr.


SteikBacon

Anbefalte innlegg

Gitarshow, med fokus på utstyret, der det beste i landet viser seg frem. Ser posten på «gearcafe» kun har litt over 20 likes, og kun en "ny" har kommentert. Gjenspeiler dette interessen for utstyr? Gitarister diskuterer utstyr all the time, men virker overraskende lite interesse for å faktisk se, høre og møte de fremste i bransjen. Deltok på denne i fjor, og ble overrasket hvor lite omtalt dette var. Hva er best? Faktisk vite noe eller bare diskutere meninger på nett...!

 

edit: https://www.facebook.com/Reverbguitarshow/

Endret av SteikBacon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hørt om dette. Kan være et publisitetsproblem mer enn et interesseproblem, muligens?

Jeg kunne godt tenke meg å stikke innom en slik utstyrsmesse, men da måtte den vært relativt nær der jeg holder til. Det er ikke noe jeg hadde spandert flere tusen kroner i reise og overnatting på. Jeg er  ikke sikker på hva jeg hadde fått utav det, annet enn å se på litt kule nye ting som har blitt sluppet, men det i seg selv er jo moro :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltok på dette i fjor. Men husker jeg undret litt over oppmøte. Det var mest de lokale som stakk innom. Hadde noen som tok tur over fjellet fra vestlandet. Men når man pratet med «folk utenfor» så visste få hva det var snakk om. Har ikke lyst bruke store ressurser på arrangement som i begrensey grad rekker ut til det som er målgruppen. Uansett er det todagers arr i år. Så hadde gjerne fått det med meg, nerde på favorittemnet i to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.