Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NPD x4


Anbefalte innlegg

Har gått amok og kjøpt en del nye pedaler siste måndene, så da passer det å samle de i en tråd. 

Keeley Red Dirt Germanium:

Keeley er et merke jeg har vært nysgjerrig på lenge. Har siklet på Oxblood som er en klon sak en stund, men så oppdaget jeg germanium utgaven av Red Dirt (som er basert på tubescreamer). Etter en del youtubing fikk jeg overbevist Sørlie musikk om å ta inn en. Kort fortalt; INNERTIER!!! Responsiv, transparent, rå, deilig overdrive som har akkurat nok «knekk» til å bli en herlig distortion. Responderer bra på både pickingattack og bruk av volum pot. Hvorfor ikke flere har oppdaget denne pedalen er over min fatteevne!:D

Mad Professor Ruby Red Booster:

Bytta til meg denne for en stund siden, og ble sant å si ikke imponert til å begynne med. Tanken var at treble boost, clean boost, overdrive OG buffer i en pedal måtte være perfekt???! Etter MASSE støy, feedback uling og susing var jeg klar for å hive denne. Ble heldigvis stoppa av en kompis som sa «skru opp master, skru ned boost og slå av buffer switchen». Som sagt så gjort, og nå er denne fast på brettet foran preamp....halleluja som den feiter opp amp vrengen!!!

Mad Professor 1:

Built to do one theng and one theng only...EVH. «Brown sound»....Feeeeet men hissig!!!! (stalltips: må plasseres tidlig i pedalkjeden ellers støyer den veldig). Liker den liker den liker den!!:P

Electro Harmonix double muff:

Bytta den til meg med tanke på fuzz, men synes den er mer en distortion/overdrive. Gjør feite rock n’ roll ting svært godt! Konseptet er at det er to muff kretser i pedalen i kjede slik at du kan velge å kjøre krets 1 gjennom krets 2. Hver krets har gain kontroll. Dritkul pedal som gjør eksempelvis AC/DC med glans:) Har rett og slett ikke plass til den på brettet, men denne er så bra at jeg beholder den til senere.

8F867FCC-BC26-4A10-B700-FC21988AA600.jpeg

BB21322D-A4C2-474C-820B-95ABEA7F1F2F.jpeg

428C77C8-B457-46E5-9D5B-479C4A305C74.jpeg

23C2BA4D-11D8-4828-AEA1-D21C9F6BD2E7.jpeg

Endret av ErikKlæptn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.