Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nirvana-coverband


Peri

Anbefalte innlegg

Ok, jeg og noen kompiser har starta et nirvana coverband nå nylig. Vi satser på å spille oss inn på den lokale rockepuben "hawk" med dette materialet. Foreløpig har vi spilt inn en demo på dataen min, den finnes her:

http://home.online.no/~pertlars/smells.mp3

Ok, litt utight i trommene et par steder - men er ikke vits å være pirkete.. Jeg spiller gitar i bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen man skal være dårlig for å ikke å klare å spille den låta her rett.

Og hvis dette skule være morsomt, så har dere faen meg bomma.

Dårlig? Synes man må ha noe å komme med selv om man skal kalle andre for dårlig!!!!! Ikke klare å spille? Har du hørt opptaket? Jo visst klarer vi å spille, vi slutter til og med på likt.

Edit: Spiller forresten også i et dømetallband som mekker egne låter. Noen av dem kan du finne her:

http://www11.nrk.no/urort/user/?id=3407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du legger ut ting her så må du være forberedt på kritikk, det er bedre om vi sier at det sugde (noe det gjorde), enn at vi lyver og sier at det var bra, syns du ikke? Hørte deg spille i aporia, var jo helt annen kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen man skal være dårlig for å ikke å klare å spille den låta her rett.

Og hvis dette skule være morsomt, så har dere faen meg bomma.

Dårlig? Synes man må ha noe å komme med selv om man skal kalle andre for dårlig!!!!! Ikke klare å spille? Har du hørt opptaket? Jo visst klarer vi å spille, vi slutter til og med på likt.

Edit: Spiller forresten også i et dømetallband som mekker egne låter. Noen av dem kan du finne her: http://www11.nrk.no/urort/user/?id=3407

Vel, det jeg mente var at det skulle en del til for å ikke klare å spille den her rett, du som faktisk er flink sånn ellers.

Og ang. de "death metal"-greiene dine, så er jo gitarspillet her bra. Men dere klarte likevel ikke å gjøre det til noe artig.

EDIT: Hva i svarte er det egentlig dere prøver på med det death metal bandet? Riffene i mine ører var rimelig kjipe.

Men den klimpringa på førstelåta var jo ganske kul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk er Roar en satans bra gitarist. Men det irriterer meg at folk ikke tåler kritikk. Det må gå an å si "det her synes jeg sugde, du burde øve mye mer" uten å få dritt slengt i tilbake. Og folk bør være mer ydmyke ovenfor kritikk og faktisk innse at man aldri kan øve nok (noe jeg burde lært, jeg suger hæst sjøl) istedet for å tenke "haha, jeg kan fire grep og har spilt på bøndenes hus en gang, jeg ruler!". Men neida, jeg sitter ikke her og er sur... jeg er smørblid og fornøyd jeg :oops: Kan nesten ikke uttrykke hvor utrolig forbanna jeg blir av folk med sånn "haha! jeg er bedre enn best" attitude.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.