Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kabinett til kemper som spiller flatt


Anbefalte innlegg

Hei! :)

Jeg har kjøpt en til kemper. Denne har Poweramp i seg og tenker å kjøpe et lite kabinett.

Utfordringen min er at jeg spiller både bass og gitar. I tillegg er det alt mulig av sjangere så har ikke lyst til å slå av kabinett simuleringen da jeg trenger det for å endre etter slanger og instrunent. 

Finnes det et lite (helst 12" eller 2x8") kabinett som bare spiller flatt det som kommer ut av Kempern? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Soundmannen skrev:

Ja de så fine ut! Rett og slett en passiv PA i ett gitarkabinett kropp! :)

Budsjett ja. Hmm... ikke over 10.000,-?

Vet at Atomic hadde en kabinett-versjon av CLR, men tror de ikke er tilgjengelig i noe annet enn monitor(wedge) nå.

Mission har et passivt FRFR som sikkert er verdt å sjekke ut. 

https://missionengineering.com/shop-2/products/speakers/gemini-1-p/?v=c2f3f489a005

Disse kommer i både 112 og 212.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueamps er et alternativ, selv om flertallet av deres modeller er aktive. Har selv en aktiv Spark (2x10" stereokonfigurasjon). Dette er custom-amper som bygges på bestilling med valgfri tolex/grill/piping så billige er de ikke. En passiv Camper-CX (1x12) til 849€ + frakt og moms ser ut til å bære billigste alternativ nå. 

RedSound har både aktive og passive høyttalere. De finnes i sortimentet til Thomann. Jeg har ingen erfaring med dem, men de er designet for bruk med forsterkersimulatorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.