Gå til innhold
McJostein

[SELGES/BYTTES] Friedman Runt 50

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte denne Friedman Runt-en frå ein her på forumet for ei tid sidan som "reparasjonsobjekt" etter mellom anna hard medfart i Posten. Den er no repareret og i god stand og den låter svært bra - til og med på lavt volume. Det einaste som ikkje er heilt topp er chassis som er litt skeivt etter uhellet i Posten. Det viser ikkje mykje, men det er nokre mm mellomrom mellom chassis og headshell på høgre side. I tillegg er det satt inn noko mothold på chassis inni, men dette er sjølvsagt ikkje synlig frå utsida. Pris? Har ikkje peiling egentlig... desse koster ca 18.000kr nye ser det ut til, men eg finn ingen i Norge for øyeblikket. Sånn ca halv pris av dette? Den holder til ved Bergen og eg hadde håpa å sleppe å sende, men eg skal ikkje vere vanskeleg ;)  Bytter? Kanskje. Med eller uten mellomlegg, her er noko som kan være interessant, men bare ta kontakt med andre ting også. Bildet er dessverre litt dårlig, er for øyeblikket på ferie og tenkte eg kunne være litt i forkant. Eg kan fikse bedre bilder når eg er tilbake :) 

-Marshall JCM800, 2205 (evt 2210)
-Marshall JCM900, helst 50W
-Gibson Explorer
-Gibson Firebird
-Gibson Les Paul
-ESP Eclipse (den gamle typen med 4 potmeter som på LP)

....oppdaterer etter kvart som eg kjem på meir ;)

Skjult innhold - vennligst logg inn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då ser det ut til at ampen reiser sørover til Bryne :) Eg trudde eg kunne slette tråden når den var såpass fersk, men eg er ikkje i stand til å finne slett-knappen. Moderator kan kanskje fjerne den for meg? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.