Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

VOX amplug 2


Adrian123

Anbefalte innlegg

For samme pris får du en brukt microcube som du kan koble til headset men i tillegg du har muligheten til å spille gjennom høyttaler samt at den har flere valg ang lyd og effekter.
Amppluggen er liten og hendig men veldig begrensende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordelen med amplug slik jeg opplever den er at terskelen for å faktisk plugge inn og øve blir veldig lav. Du slipper dra fram en amp, ledinger ++. Her er det bare å plugge inn og spille iveg. Synes det er kjekt at du kan plugge på telefon og nettbrett via 3,5mm jack for å spille av jamtracks. 

Eneste ulempen jeg opplever er at den er litt "one trick pony" ettersom den har flere utgaver og hver enkelt er tilpasset for et litt ensartet lydbilde, så du har litt begrensing i hva du kan få ut av den.

Mener jeg har sett disse helt ned i kr 200,- enkelte steder(?)

Har selv metal utgaven, og den er min #1 til hjemmeøving, nettopp fordi den er så kjapp å plugge inn og faktisk har brukbar lyd :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! 

Takk for gode svar, var å kjøpte den i dag, kan være enig at det er begrenset for hva slags lyder du kan få ut av den, men ser man bort ifra det så er den ganske praktisk. Enkel å plugge inn og du for relativt god lyd ut av den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.