Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

OX4 humbuckers


Slashaxl

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, germaniumkid skrev:

Ikke annet enn det jeg har lest på feks MLP-forumet og at Gitarhuset har salg på disse. 

Se der ja :) Synd de ikke har annet en sorte. Men prisen er fin. Koster ca 2500inlk frakt fra OX4 selv, men da kommer jo momsen i tillegg. 
Vurderer et aged sett med cover. Men igjen, så er de jo uansett ikke pot waxed, så kan jo kjøpe på tilbud, å bestille et par aged cover :)

Får mye skryt på nett ja ser jeg. Hadde egentlig tenkt SD Antiquity, men heller mer mot disse for øyeblikket.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et OX4 Hot Duane-sett i Derek Trucks SG-en min. Kjøpte dem for ikke så lenge siden da Gitarhuset hadde dem for salg med 40 % rabatt. Liker dem svært godt. Veldig fin balanse mellom bro- og halsposisjon. Smooth og feit lyd. 

De Gitarhuset har for øyeblikket er vel "standardutgaven" av humbuckerne? Jeg antar det er bra saker, men hvis du bestiller direkte fra OX4 kan du velge litt forskjellige specs (f.eks high, low eller medium wind og magnettype A2, 3, 4 eller 5), så jeg ville i alle fall spurt litt om specsene på dem de i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Gahr skrev:

Jeg har et OX4 Hot Duane-sett i Derek Trucks SG-en min. Kjøpte dem for ikke så lenge siden da Gitarhuset hadde dem for salg med 40 % rabatt. Liker dem svært godt. Veldig fin balanse mellom bro- og halsposisjon. Smooth og feit lyd. 

De Gitarhuset har for øyeblikket er vel "standardutgaven" av humbuckerne? Jeg antar det er bra saker, men hvis du bestiller direkte fra OX4 kan du velge litt forskjellige specs (f.eks high, low eller medium wind og magnettype A2, 3, 4 eller 5), så jeg ville i alle fall spurt litt om specsene på dem de i butikken.

Hvor hotte er dine da? Har sett litt på alternativene hans, men foreløpig lands litt på standardsettet. Gitarhuset har de ja, men frister jo mest å bestille nye så jeg får bestemt alt selv :) koster en tusenlapp ekstra, men det kan det jo fort være verdt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Slashaxl skrev:

Hvor hotte er dine da? Har sett litt på alternativene hans, men foreløpig lands litt på standardsettet. Gitarhuset har de ja, men frister jo mest å bestille nye så jeg får bestemt alt selv :) koster en tusenlapp ekstra, men det kan det jo fort være verdt..

Mine er A5, 7,9k i hals og 8.14k i bro. Ikke spesielt «hotte» tall, men nå er det jo ikke egentlig så viktig med Ohm-tallene da. De gir god trøkk og driver ampen fint, men klarner pent opp når man skrur volumet på gitaren ned litt. 

  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
8 timer siden, vim skrev:

Hadde low wind i en PRS og var svært fornøyd. Litt i samme gata som Amber puckupene i Maybach og SD Seth Lower jeg en gang hadde, men enda litt mer finkornet og åpne. 

Ok. Har en Seth Lover i halsen på den nå, liker de ganske godt også, så et annet anternativ er jo å sette en i brua, å si meg fornøyd. 

Men igjen jeg er nysgjerrig på disse. Spørs om det blir å bestille et par etterhvert. Lyst på over wound tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.