Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken Marshall?


Endt

Anbefalte innlegg

Liten follow up her

Ble budsjettsprekk og hentet hjem 1988 black jubilee 2553.

Samme amp som ble anbefalt av @Alfi27, deretter kjøpt av sistnevnte før den altså har fått et nytt og ganske permanent hjem her.

Er foreløpigt veldig fornøyd, den låter akkurat sånn jeg hadde tenkt, og er overaskende allsidig. Klarer å skru meg frem til alle lydene jeg var ute etter + fler.

20180715_153739-1.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anton skrev:

Noen som har synspunkter på denne på finn?

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=120566246

 

Liker godt marshall-vrengen ala Slash, men vil ha en clean-kanal så jeg enkelt kan switche med en fotpedal. Ser de nye DSL100HR har dette, og låter bra på youtube syns jeg - vet ikke om denne modellen også har det?

Marshall dsl er en to-kanaler med switch. Hvorvidt du liker clean-lyden, er en annen sak. Kanskje ikke det DSL er mest kjent for. ? Ellers er det jo en fin pris.

Endret av Audun
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anton skrev:

Eventuelt er det noen Marshall som er lett tilgjengelig med to kanaler som har både Marshall lyden og grei clean lyd?

Har ikke prøvd den selv, men den nye Origin serien ser jo spennende ut. Kommer som 20 og 50w topp hvertfall.

Tror dsl er et bra kjøp for den prisen, men prøv den gjerne først om du har anledning. Kjenner flere som sverger til dsl og er fornøyd med clean lyden

Endret av Endt
  • Takker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.