Web Analytics
Jump to content

Axemen Of Sweden - full dokumentar

Straymond

Recommended Posts

Interessant dokumentar selv om det ble litt mye flinkiss-jukking for min smak. Legg merke til er hvor lite entusiastiske de fleste er.....ser nesten deprimerte ut.

Eklundh er den eneste som viser litt mimikk, mens Åkesson ser ut som han sitter i et politiavhør.

Kunne godt sett en norsk utgave av denne.

• Like 1

4 timer siden, Carpal67 skrev:

Interessant dokumentar selv om det ble litt mye flinkiss-jukking for min smak. Legg merke til er hvor lite entusiastiske de fleste er.....ser nesten deprimerte ut.

Eklundh er den eneste som viser litt mimikk, mens Åkesson ser ut som han sitter i et politiavhør.

Kunne godt sett en norsk utgave av denne.

Traff Opeth backstage på bukta for noen år siden og der Mikael Åkerfeldt er utadvent og sosial (ihvertfall når han fant ut av min entusiasme for syttitalls progrock) er Fredrik Åkesson akkurat slik som i denne dokumentaren ;) 

• Like 1

14 timer siden, germaniumkid skrev:

Traff Opeth backstage på bukta for noen år siden og der Mikael Åkerfeldt er utadvent og sosial (ihvertfall når han fant ut av min entusiasme for syttitalls progrock) er Fredrik Åkesson akkurat slik som i denne dokumentaren ;) 

Har spilt med Opeth og han var slik hele tiden da også!

Eneste var at han var sur på PRS'n sin som ikke holdt stemminga?

• Like 1

20 timer siden, OsamaFetLaden skrev:

Blir litt tynt uten Yng og Staffan William-Olsson.

Enig i at en film om Swedish Axemen uten Yngwie, er litt tvilsom. Flere i filmen nevner jo også han som inspirasjon, men han gidda vel ikke bruke tid på noe sånt. ? Han ser vel kanskje på seg selv mer som en International Axeman enn Swedish... ?

Edited by Audun