Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Origin series - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Har ingen Marshallamper, og merker jo at det klør litt av og til. Ser ikke helt poenget med en full stack på lekerommet, og så en review av en Marshall Origin5 i dag og syntes den så litt fet ut. Noen som har prøvd eller har kjøpt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøvd. Virker jo forsåvidt interessant nok.. 
Så denne: 

Låter jo ok, men usikker på om det er bra nok:) 

Anbefaler deg dog å sjekke ut SL-5, om du ikke har gjort det. Beste Marshall kombo jeg har prøvd i lavwattssegmentet. Låter akkurat slik jeg forventer av en god Marshall (tenk JMP/800ish). 
I tillegg kommer den med en 12", noe som hjelper på. Merk at hvis den er ny, trenger den en del timer for å være innspilt, elementet altså. Står jo en V30 i de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Slashaxl skrev:

Ikke prøvd. Virker jo forsåvidt interessant nok.. 
Så denne: 

Låter jo ok, men usikker på om det er bra nok:) 

Anbefaler deg dog å sjekke ut SL-5, om du ikke har gjort det. Beste Marshall kombo jeg har prøvd i lavwattssegmentet. Låter akkurat slik jeg forventer av en god Marshall (tenk JMP/800ish). 
I tillegg kommer den med en 12", noe som hjelper på. Merk at hvis den er ny, trenger den en del timer for å være innspilt, elementet altså. Står jo en V30 i de. 

Har prøvd SL-5 og likte den godt, så denne har jo litt å leve opp til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pledrik skrev:

Har prøvd SL-5 og likte den godt, så denne har jo litt å leve opp til. 

Absolutt. 
Ser han skryter mer i videoen av 20 og 50w utgavene, men da er vel litt av hjemmeamppoenget borte :)
Får vel teste en dag på 4Sound når de får de, om de ikke allerede har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Slashaxl skrev:

Absolutt. 
Ser han skryter mer i videoen av 20 og 50w utgavene, men da er vel litt av hjemmeamppoenget borte :)
Får vel teste en dag på 4Sound når de får de, om de ikke allerede har kommet.

tror både 4sound og Gitarhuset har. Skal også teste ved anledning.

Egentlig morsomt å GAS'e på noe som ikke koster en fet sportsbil til en forandring:)

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Pledrik skrev:

tror både 4sound og Gitarhuset har. Skal også teste ved anledning.

Egentlig morsomt å GAS'e på noe som ikke koster en fet sportsbil til en forandring:)

Sant nok. Burde holde lysten på ting under 5 lapper i sjakk, så kanskje det slipper å bli så forbanna kostbart hele tia :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OsamaFetLaden skrev:

Artig at de flagger produksjonen ut, til Vietnam, med en modell som heter Origin o.O

Visste jeg ikke. Hmm. Sist gang amerikanerne dro dit gikk det jo ikke veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.