Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Korn konsert!


Dynamic

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikkje korn sånn fjortizz-aktig nu-metal?

Fjortis me z sier vell bare du er en selv!

:roll:

Det at du forkorte med til "me" sier vell berre at du er ein sjølv!

Grunnen til at eg skreiv fjortis med z var for å demonstrere kor dumt det var.

En skrive feil er vell ikke så fjortiasaktig!

Dessuten var det ikke jeg som ordnet denne proflen på gitarnorge!

Folk må få ha sin egen smak, enten om de liker Metallica eller Korn eller hva enn det skulle være, så bør de ikke bli kalt fjortissaktig for det!

Synes synd på deg hvis du mener det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro at noen kan tenne på alle pluggene av noe slikt. Føler du deg truffet, _AnderZ_?

Men, svar på topic:

Hadde kanskje tatt turen innom hvis jeg var i Oslo på den tiden (for å kunne med sikkerhet si noe som helst om Korn), men ikke fanden om jeg reiser ned for den saks skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå de som gleder seg til konserten kose seg med det uten at det må komme idoter med helt verdiløse meninger for å ødelegge tråden. Trådstarter hadde åpenbart hensikter om en diskusjon om hvem som skulle på konserten, og de gledene slikt fører med seg, IKKE hvem som ikke skal.

Dette ender garantert opp i en debatt om hvorvidt Korn er "metall" eller ikke, og det gjør meg virkelig trist hvordan folk rakker ned på musikk fordi det har fått et stempel eller blitt plasert i en sjanger som de mener den ikke hører hjemme i. For pokker, jeg lurer på hvor mange her som virkelig elsker musikk. Dette er faen ikke mote, tåper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.