Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Audios Samples Mic The TBone MB85 Beta


sakuarius102

Anbefalte innlegg

Slike kopimikrofoner i denne prisklassen fungerer ofte helt greit i en slik situasjon som de er testet. Det som er noe av problemet, er når man vil bruke dem live. For en erfaren teknikker får man da helt andre resultater enn det de forventer. Det blir mye større problemer med feedback, og lyden man får ut av utstyret er helt annerledes enn det man er vant til. For sånne hobbyfiklere som meg spiller det jo egentlig ingen rolle.

Det å stjele andres design, merkevare, rykte og teknologi bare fordi man kan, er jo moralsk tvilsomt. Har et par sånne selv, og det er helt greit til mitt bruk. Kommer aldri til å selge dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koster jo ikke en Shure Beta 58 all verden heller...

Og når det gjelder opptak av akkustisk gitar, shaker osv. er det etter min erfaring bedre med kondensator-mikker.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2018 den 22.25, CastorFiber skrev:

Slike kopimikrofoner i denne prisklassen fungerer ofte helt greit i en slik situasjon som de er testet. Det som er noe av problemet, er når man vil bruke dem live. For en erfaren teknikker får man da helt andre resultater enn det de forventer. Det blir mye større problemer med feedback, og lyden man får ut av utstyret er helt annerledes enn det man er vant til. For sånne hobbyfiklere som meg spiller det jo egentlig ingen rolle.

Det å stjele andres design, merkevare, rykte og teknologi bare fordi man kan, er jo moralsk tvilsomt. Har et par sånne selv, og det er helt greit til mitt bruk. Kommer aldri til å selge dem.

Ja, disse mikrofonene er flotte. Hvis de er til amatørbruk eller hjemme-studio, er de perfekte. Takk for svaret ditt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2018 den 23.47, Audun skrev:

Nå koster jo ikke en Shure Beta 58 all verden heller...

Og når det gjelder opptak av akkustisk gitar, shaker osv. er det etter min erfaring bedre med kondensator-mikker.

Takk! Normalt for gitarer bruker jeg en liten membran kondensor mikrofon. Tbone EM-700, ligner på Rode NT-5.

  Jeg har lavt budsjett og mine opptak er amatør ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.