Gå til innhold
Admko

Multi jack plug

Anbefalte innlegg

eg har masse jack plugger liggende og fikk en liten ide som sikkert mange har hatt før meg,

en stereo jack (mixer har left og right output, bare ta to jack plugger og legge sammen, isolert ver for seg selvfølgelig) men også ha to til fire mini jack input og output to til left ergo 4, 2 input left og 2 output left og 2 right outpug og input,

noen som vet om en billig butikk med mini jack input? eg har bare hanner

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk paa Imerslund eler Riff og bla igjennom Hosa-samlingen de stiller med der. Du bor nok klare aa komponere deg en liten mongiskobling som gjor akkurat det :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på riff fant eg ingen hosa, sto ingen produkter i denne kategorien, heh.

men imerslund?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du skjekka nettsidene er det ikke rart. Du må nok ringe eller stikke innom butikken. Imerslund veit jeg at har en pen liten vegg med diverse problemlosere...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre vet eg ikkje hvor imerslund ligger, så skal sjekke litt rundt, kanskje stikke opp til tre45 og sjekke om dei har, og samtidlig teste noen dyre instrument (å som vi sparer)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*Treg*

eg har faktisk ikkje peiling, eg finner vell på noe, kanskje bruke den som output på gitaren eller noe lignende, eller til mixeren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.