Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

New amp&cab day


Affen

Anbefalte innlegg

49 minutes ago, Evil_Caprino said:

Låter sikkert bra det der!

Orange ser ut som en favoritt hos konene. Eneste kommentaren jeg har fått på mine forsterkere gjennom tidene av kona er på en Orange-kombo: 'Å det var fiiiin farge!'.  1f609.png

ja ho ble litt snurt over at jeg ikke kjøpte matchende amp, lol ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutes ago, ErikKlæptn said:

Grattis! Skriv gjerne noen ord om hvordan den funker! Er nysgjerrig på denne ampen1f60a.png

Testkjørt den hjemme i dag med litt egne riff samt Alice in Chains og Stone Sour riff med hhv. Gibson Les Paul med 490 pups og Epiphone Les Paul med EMG 81/60. Den spiller HØYT. jeg spiller ikke i band for tiden så får ikke testa den sammen med trommis, men dæven ja så høyt den speller. 
Kan så vidt ha volumet oppe. Var i utg. punktet sugen på en Orange Jim Root (jeg har eid en slik tidligere), men etter mye youtube og googling fant jeg ut at denne
ville passe min stil bedre, den er tightere og ikke fullt så mørk som Orangen.

To kanaler; mye og mer. Ingen clean amp dette, da er det LBXii som gjelder sier dem. må fortsatt ratte litt på EQ men har funnet en midlertidig fin setting.
Trenger en annen reverb enn den jeg har tror jeg (Line 6 Verbzilla, låter litt kunstig) så tips mottas på en sub 1000 reverb, trenger ikke en reverb som gjør 100 ting halvveis bra, heller
en som gjør èn ting kjempebra ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.