Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bjørkecaster


Anbefalte innlegg

  • 3 months later...

Glemte nesten denne tråden? ... den ble ferdig til slutt, hals fra China, stemmeskruer som jeg kjøpte på den lokale sjappa, de viste seg å være for venstrehåndsgitarer så de går feil vei... det får bare være. Etter mye om og men ble det Pribora Blues Special pickups, og 4 veis bryter med serie/paralell. Flott lyd i den. Det eneste som gjenstår er en ny oversadel, så er den good to go. Den ble tung, over 4 kg, men noen liker jo det også.

20180909_123753.jpg

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk.  Ja den ble tyngre enn jeg trodde også. Sikkert et tettvokst tre. uansett veldig fint spill i treverket, men  det er vanskelig å ta bilde av.Jeg vurderte å hule den ut fra baksiden og legge et nytt lokk av bjørk(samme stokken) men gadd ikke rett og slett. Hadde tenkt å gi den bort i gave, men vurderer å gi bort den andre (junioren) i ask istedenfor. Da kan jeg gjøre det på et senere tidspunkt. Men foreløpig skal jeg bare spille på den. Etter å gått over båndene på chinahalsen ble den ganske bra + faktisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.