Gå til innhold
Naigewron

Kompakte TRS-kabler for pedalbrett - Hvor?

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en ~50 cm TRS-kabel for en tap tempo switch, med så kompakte plugger som mulig (type EBS/Rockboard/MXR Pancake), men det ser ut til å være umulig å oppdrive her til lands. Noen som vet om en butikk som selger noe slikt for en overkommelig pris?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skrevet (endret)

Gitarist.no

kjøpte derfra selv. De har Rockboard sine.

Skjult innhold - vennligst logg inn

Uhm... så du nevner 50cm. Send de en e-post og spør de om å ta inn. De hadde ikke inn noen Rockboard TRS inn før jeg spurte... så de hadde ordinære patchkabler fra Rockboard, så da spurte jeg om de kunne ta inn 15cm TRS.

Endret av Griffin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lodde selv?
Skulle det være helt krise kan jeg sikkert lage en til deg.
Har kun pancakeplugger her hjemme da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Martin.H
      Selger mitt pedalbrett, type Boss BCB-60 med 4 effektpedaler.
      Boss BCB-60: De fire medfølgende pedalene er koblet til brettet, og brettet kobles til stikkontakt, slik at du kan lage en ryddig og enkel loop. Brettet har et topplokk slik at det fungerer som en polstret koffert. Med andre ord kan du trygt og enkelt kan transportere innholdet. Skjult innhold - vennligst logg inn
      Boss DD-20: En av de beste delaypedalene med et hav av ulike innstillinger: Skjult innhold - vennligst logg inn
      Boss DS-1: Distortion Skjult innhold - vennligst logg inn
      Dunlop CryBaby 535Q: En allsidig og eksklusiv wahwah pedal med variabel Q-verdi og boost. Skjult innhold - vennligst logg inn
      Electroharmonix metal muff: Vrengpedalen for en som ønsker en skikkelig metallyd. Har egen boost med egen boost-vridehjul, slik at du enkelt kan trykke på en knapp for å få en lyd som skiller seg ut. Perfekt for å bytte mellom "rytme- og leadgitar". Skjult innhold - vennligst logg inn

Selges fordi det dessverre ikke blir brukt. Nypris for alt omkring 6000,-. Selges samlet for 3500, -. 
      Kom med bud ved interesse for enkeltdeler. 
      Send pm ved interesse. 
    • Av per h
      Hei folkens, jeg har et spørsmål.
      Jeg for nye pedaler til brettet mitt med jamne mellomrom, nå er jeg i mål så langt, men trenger litt hjelp/info tror jeg. Jeg har en Ibanez TSA 30 amp, den har 2 kanaler, bla en TS kanal. På brettet har jeg, først dist og komp pedaler som går inn i front på amp (og tuner aller først selvfølgelig) Dvs, kompressor, Mooer green mile, TS9 Tubescreamer. Via effektsløyfa, så er det Providence Anadime chorus, Hotone Delay, og Hall of fame reverb fra TC Electronic, og en Ernie Ball Volume pedal.
      Jeg skal nå ha på en ny pedal, en Wampler, Brad Paisley Drive pedal. Jeg har brukt for en clean kanal, (med bittelitt boost i) en crunch kanal ( disse to har jeg på en måte i ampen. Brad pedalen går på mer drive, da den er clean/drive i lyden, den som kjenner til den. Tenker å kanskje bruke TS pedalen som en boost på Brad pedalen. Kompressor kjører jeg før dette, og etter tuner uansett. Men jeg trenger en solo typ på clean og crunch kanalene, evt bruke Mooer overdrive der kanskje....?? men ut i fra dette, er det noen som har noen lure tips. PS! jeg har strømforsyning til alle pedalene og dem sitter på et brett Fikk ikke  lagt inn bildet.
      Følgende Pedaler: TC Electronic Tuner, Mooer Overdrive, Ibanez Tubescreamer, Anadime Providence Chorus, Hotone Delay, TC Electronic Hall Of Fame Reverb. 
      tips meg gjerne, Per Hansen. 
    • Av Geralt_of_Rivia
      Hei!

Har blitt litt omjusteringer i pedalene jeg har nå. Og blitt litt usikker på hvilken rekke jeg bør ha dette i.

Jeg har:
      - Crybaby wah wha
      - Digitech whammy
      - Boss DD7
      - Boss BF3
      - Ibanez Tubescreamer
      - Blackstar distx distortion
      - Boss NS2
      - Boss TU3

Spørsmålet mitt er da: hvilken rekke bør jeg ha disse i for å få best mulig resultat?

Og har noen erfaring med om fueltank chamelon kan drive digitech whammy? Har hørt både negativt og positivt her
    • Av GuitarFreak
      Hei,
      Jeg har nettopp satt sammen et pedalbrett og er litt interessert i om dere er enige i rekkefølgen
      For øyeblikket er de satt opp i denne rekkefølgen:
      Boss TU-3
      EHX Pitch Fork
      BOSS AC-3
      VOX Wah
      Digitech Bad Monkey
      Joyo Ultimate Drive
      Ibanez SH7
      LandMine Distortion
      Zoom MS-100BT
      ToneCity Angel Wing Chorus
      Boss GE-7
      ToneCity Summer Orange Phase
      ToneCity Tape Machine Delay
      Ditto Looper
    • Av PurplStrat
      Er det noen som har tips og råd til strømforsyning til pedalbrettet mitt? Til nå har jeg en vanlig «strømpe» med ulike adapter koblet til, men dette tar opp mye plass og det er svært rotete.
      Pedalene jeg har på brettet er: (alle 9V DC)
      TC Electronic polytune mini
      Joyo compressor (8mA)
      Joyo classic chorus (14mA)
      Joyo tremolo (7mA)
      Boss DD-20 giga delay (200mA)
      Line 6 Echo park (40-60 mA)
      I tillegg ønsker jeg å ha en Cry Baby Wah Wah matet av samme forsyning. Har sett det finnes egne kabler man kobler fra forsyningen til pedalen som et 9V batteri, men jeg vet ikke om det er et brukbart alternativ?
      Jeg har brukt en Yamaha Magicstomp 2 til reverb og diverse andre effekter, men den behøver hele 1000mA fra et 12V AC-adapter. Den funker helt fint, men jeg kommer nok til å skaffe meg en egen reverb-pedal i fremtiden. Denne er i utgangspunktet ikke med i planen for brettet og strømforsyningen, men den kan jo alltids hende jeg vil bruke den igjen.
      Finnes det en strømforsyning der ute som takler alt dette samtidig? Hva anbefales?

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.