rioi 54 Skrevet April 12 (endret) Som tittelen sier. Jeg har to ammokasser som jeg vil lage noe kult av. Kassene er 13 cm bred, 27 cm lang og 17 cm dyp. Noen som har forslag til DIY-KIT som kan passe til en slik boks? Vil ha med innebygd høyttaler. Tar meg av loddingngen selv Ser for meg en forsterker for skikkelig grisete blues. kanskje noe som passer til en cigar box gitar. Endret April 12 av rioi Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Birk 356 Skrevet April 12 Tja... Ampmaker har en enkel modell som heter woody, basert på fender. Den kunne kanskje passe? Du får gjerne plass til et 8" eller 10" element i kassa også da. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
germaniumkid 3 181 Skrevet April 12 Kanskje Madamp har noe som passer? Skjult innhold - vennligst logg inn Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
+Troll 690 Skrevet April 13 Ville hvertfall sett etter en liten transistor-preamp og et lite sluttrinn, evt en komplett løsning. Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
sarge 910 Skrevet April 13 (endret) Denne har jeg ikke sett noen som har bygget, men stort enklere får du det ikke. Skjult innhold - vennligst logg inn Edit: Så at den var out of stock nå. Bummer. Det jeg også ville vurdert, er f.eks. denne, som er en ganske clean amp, og så koblet opp internt med en Tube Screamer Clone-krets eller noe lignende foran. Ampkrets: Skjult innhold - vennligst logg inn Eksempel på tube screamer krets: Skjult innhold - vennligst logg inn Smekk på en slik, så er du good to go: Skjult innhold - vennligst logg inn Endret April 13 av sarge Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider
rioi 54 Skrevet April 15 På 13.4.2018 den 8.59, Troll skrev: Ville hvertfall sett etter en liten transistor-preamp og et lite sluttrinn, evt en komplett løsning. Hei! har du noen konkrete forslag? Er ikke veldig stø i audio-verden Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider