Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson med gforce og vegghenger


ErikKlæptn

Anbefalte innlegg

Hei, har støtt på et skikkelig "i-lands problem". Pr i dag har jeg hercules veggfester til gitarene når de henger hjemme (https://evenstadmusikk.no/produkter/stativ-/-case/instrumentstativ/hercules-gsp39wb-gitarhenger-for-veggmontering-1032316-p0000015090?gclid=CjwKCAjw-6bWBRBiEiwA_K1ZDRyugA9OICwgq9M_GhUWicuPtM-7r0h0HfDwcSHOhLYjZu203w4H1BoCdS8QAvD_BwE ) Det som er kjekt med disse er at jeg har en 2-åring som synes pappas gitarer er spennende, og låsesystemet sørger for at han ikke greier rive ned gitarene.

nå har jeg en Gibson flying v med gforce, og henger jeg opp gitaren i denne typen feste så blir gitaren hengende i gforcen i bakkant og ikke på sidene av headstocken. Er det noen her som kjenner til en barnesikkert veggfeste som har nok "space" i bakkant til at gitaren ikke blir hengende i gforcen?

Endret av ErikKlæptn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 22.33, Peaceandloveandrocknroll skrev:

En (sannsynligvis) teit idé: Hva med å snu gitaren? En flying V kan jo være fin bakfra 1f601.png

sånn :P ?

På 9.4.2018 den 8.08, Straymond skrev:

Han kan jo ikke bare sette ungen på skauen? 

Detta ække russland!

jupp, til og med her i Trøndelag slutta vi med sånt for minst 6 år siden

På 9.4.2018 den 8.35, Slashaxl skrev:

Evt. fjerne G-Force? Bare en tanke... 1f606.png

Ekte Gibson uten robotstemming er som R2D2 uten C3PO.....funker bare ikke....may the G-force be with you....

Men sånn seriøst så har jeg vurdert å fjerne den, men er faktisk en av de få som i bunn og grunn synes g-force fungerer bra :) 

  • Liker 1
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.