Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Your most evil guitar !


Sugardaddy65

Anbefalte innlegg

Ja, den er veldig god å spille på, og formen gjør at den ligger godt i fanget når man sitter (som jeg stort sett gjør når jeg spiller).

Tror det er en JB ja, jeg har iallfall ikke byttet og han jeg kjøpte den av nevnte heller ikke noe om å ha byttet pickup.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
16 timer siden, Daniel Hanssen skrev:

@Sugardaddy65 Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig på hvem du er og hvor mange gitarer du har liggende i arsenalet ditt1f602.png

 

16 timer siden, Skullkrusher skrev:

Hadde gjerne tatt en tur hjem hos @Sugardaddy65 for å si det sånn! 

@Sugardaddy65 ...myten og legenden. Uvisst hvor han befinner seg, og hvem han er og hvor han kommer fra. 
Noen påstår Sugardaddy65 egentlig ikke er et menneske, men et mystisk vesen som oppsto så langt tilbake til tidsalderen som i dag kalles 80-tallet (også referert til som "back then" på engelsk). Folkloren hevder det skjedde da soloen til Randy Rhoads på "crazy train" under en konsert i Dallas krasjet med svetten fra Angus Young, og det oppsto en 
fryktelig ildstorm. Opp fra asken reiste det mystiske vesenet Sugardaddy65 seg. 
Andre igjen hevder det er selveste kongen, Elvis Aaron Presley, som har bosatt seg i de dype skogene på vestlandet, i et slott der hallene er dekket med vakre 60-talls Les Paul gold tops. Der regjerer han kongeriket sitt med rettferdig hånd fra en trone bygd av vintage gitarer.
Legendene er mange, historiene utallige. 
Det eneste vi vet med sikkerhet er at Sugardaddy har en umettelig tørst etter skinnende Heavy Metal strats og gamle SG's innsauset i svette, tårer og kristemanns blod

Endret av ErikKlæptn
  • Liker 1
  • Takker 1
  • Hehe 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe særlig spennende egentlig - bor i Stavanger - født midt i hippie tiden så over et halvt århundre gammel .

Rhoads var nå bare soso- hørte jo på bl.a. Al Dimeola , Gohn Mclaughlin , Frank Marino  og EVH på den tiden ...Syns beste gitarist og låtskriver for Ozzy var Jake E. Lee . Med Zakk på 2 plass . Når Yngwie kom i 83 så endret mye seg . Jeg kjøpte FLEXABLE personlig fra Vai ...sende USD i en konvolutt - sånn var det i de tidene . Jeg var på ferie i USA sommeren 84 og....Innihelv. så de gitar butikkene der fristet . Selveste himmelriket var det i de butikkene . Og MTV sendte masse metal dagen lang .

SG `er og 80-90 s Superstrats ( Japan og USA) stemmer vel rimelig bra ja......hehehe .

Endret av Sugardaddy65
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukket opp en svart lefty Snakebyte `ish "Explorer" i nabolaget så tok turen bort for å se om det var en billig Kinagitar eller noe bedre kvalitet .

Viste seg å være en bra kvalitet Korea laget Agile gitar med setneck  . Skitten og støvete , feiljustert  men ikke slitt på kropp eller bånd og elektronikk skurret ikke .

Headstock er stygg ( har en mulig plan der)  , men ellers er den bra Korea kvalitet lign. til PRS SE , Korea LTD og Chapman .

 

DSCN2489.JPG

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.