Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Your most evil guitar !


Sugardaddy65

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nytt tilskudd i kategorien "evil". Matt er vell metal :) 
LTD EC 1000 VB. Låter overraskende ulik fra min ESP Eclipse. Låter veldig "ruffsete" - får lyst å spille Black Sabbath når jeg tar den frem. GFS Fat Pat i hals og en Burstbucker i bro. 

Ser det rart ut med en stykk gold og en zebra bucker? Vurderer å putte covers på zebraen.. 
Får kompansere for blurry bilde med speilrefleks neste gang.

20180423_222115.thumb.jpg.3c3054fa26a784be513f287393d49dfd.jpg

Endret av Troll
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville heller fjernet coveret på neck-buckeren, sånn siden resten av HW er gull.

Ellers synes jeg det ser litt tøft ut med cover på neck og åpen i bridge. Litt mer rufsete og rocka, og sender budskapet at denne pickupen er her utelukkende fordi den låter kickass, og det er viktigere enn at den ser ut som den andre.

Edit: @Troll altså, om det ikke var åpenbart. Btw så hadde jeg samme combo selv (gull neck, zebra bridge) på en langt mer møbel LP enn din, og var happy med det :)

Endret av Duckling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Slashaxl skrev:

Digger den Friedman-gitaren altså :)

Min absolutte favorittgitar :) Selv om jeg føler jeg bare har veldig gode gitarer ellers er det alltid denne jeg ender opp med når jeg setter meg ned for å spille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Rødvin skrev:

Min absolutte favorittgitar :) Selv om jeg føler jeg bare har veldig gode gitarer ellers er det alltid denne jeg ender opp med når jeg setter meg ned for å spille.

Skjønner jeg godt :) Meget gode å spille på, samt veldig gode ergonomisk Kelly-gitarene. Låter jo himla greit også. JB i brua på den eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.