Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Your most evil guitar !


Sugardaddy65

Anbefalte innlegg

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

7 timer siden, kruneh skrev:

Det er en 92 modell Rhoads Pro, så MIJ med neck thru, ebony og Schaller trem.
Har rykte på seg for å være på høyde med RR1 disse.
Nå har jeg faktisk aldri prøvd en RR1, men såpass erfaring har jeg med gitarer at det tror jeg gjerne på.
Jeg har en 90-modell også, og for meg er dette på en måte essensen av min tidlige gitarinteresse, Jackson-annonsene i Guitar World først på nittitallet skapte et enormt behov for å få tak i en sånn en :D
Denne er velbrukt både fra meg og første eier, men hver gang jeg tar den frem så er det som å komme hjem, og den har stor affeksjonsverdi :)

De tidlig 90 talls pro Japan Jackson er høy kvalitet . Ikke langt unna USA Jackson kvalitet de der .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, germaniumkid skrev:

Ikke akkurat gitar men jeg hadde en torader for litt siden. Det var evil det! Måtte bare få det bort før jeg mista sjela til Gamle-Erik. 

 

24174552_10155625146460358_9022244055222446734_n.jpg

Trekkspill er nok mer utspekulert enn mange vet . Og  de verste psykopatene er vanligvis sjarmerende og alltid perfekt  kledd . Så ulv å fåreklær uten tvil .

Men du må vel ha noen evil guitars liggende bland de 100-200 gitarene dine vel ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.