Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fikse ett gammelt vrak


Anbefalte innlegg

IMG_0506.thumb.JPG.c3d97f68834aaf40b606ba13b8b23165.JPGIMG_0507.thumb.JPG.687563e65609ead665a4a4ce2ffa5770.JPGIMG_0508.thumb.JPG.f4282b09c610bcb01f240fc13ab5157a.JPG''

Fikk lyst på ett lite prosjekt, så tok frem en gammel Cort (?) lp-kopi som jeg har hatt stående. Har prøvd litt av hvert av relicing som ikke har blitt spesielt bra. Tenkte å gå over bånd og sånt, og slipe den helt ned. Tenkte å gå for alt nytt av elektronikk og hardware.

Jeg vurderer å beise den litt og holde den i "natural finish"  eller helt i andre enden av skalaen å gå for en sparkle finish. Hva ville dere gått for? Gode tips om elektronikk og hardware, eventuelt noen som skal kvitte seg med noe som kan fungere, så skrik ut.

Endret av AkE
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal beise og ha en naturlig look så må du være nøye med å slipe bort all gammel lakk og begynne på rent treverk. Hvis ikke blir resultatet deretter, med flekkvis manglende farge.  Hvis den har fint treverk på toppen ville jeg vurdert en natural finish.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.